// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

محتویات انحصاری جدیدی برای نسخه پلی استیشن 4 بازی Red Dead Online منتشر شد

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای Red Dead Online در دسترس قرار گرفته است که در جریان آن سلاح و آیتم انحصاری زمانی جدیدی برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه شده است.

اخیرا آپدیت بزرگی برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد که در جریان این به‌روزرسانی، Red Dead Online از حالت بتا خارج شد و به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر Red Dead Online، به‌روزرسانی دیگری را در دسترس کاربران قرار داده است. این آپدیت مراحل Free Roam بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و همچنین محتویات انحصاری زمانی هم برای کاربران پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

اولین محتوای انحصاری کاربران PS4، سلاح Ancient Tomahawk است که بازیکنان می‌توانند این سلاح را از فروشنده داخل بازی به دست بیاورند. همچنین دو حالت شودان (Shodown) هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که اولین حالت، ظاهر بتل رویال دارد. در جریان حالت Make It Count بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند و آخرین نفری که زنده بماند، برنده خواهد بود. نکته‌ی حالت ذکر شده این است که تمامی بازیکنان با سلاح Ancient Tomahawk با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین کاربران می‌توانند صاحب اسب Perlino Andalusian هم شوند که دارای انرژی بیشتری نسبت به سایر اسب‌های بازی است. دومین حالت شودان Red Dead Online برای کاربران پلی‌استیشن 4 هم Last Stand نام دارد که بازیکنان برای بقا و زنده‌ماندن تلاش خواهند کرد. از دیگر محتویات انحصاری زمانی بازی هم می‌توان به لباس و Emoteهای جدید اشاره کرد. در ادامه مشخص شده است که راک استار گیمز مورد جذاب دیگری را هم برای کاربران پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته است.

آن دسته از افرادی که اشتراک پلی استیشن پلاس را ندارند تا تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۷ مِی) می‌توانند Red Dead Online را بدون نیاز به پلی‌استیشن پلاس تجربه کنند. البته برای تجربه‌ی این حالت باید Red Dead Redemption 2 را خریداری کرده باشید. همچنین پس از تمام شدن زمان تجربه رایگان‌تان، می‌توانید اشتراک ذکر شده را با تخفیف خریداری کنید. در انتها مشخص شد که در تاریخ هفت خرداد ماه (۲۸ می) به‌روزرسانی دیگری برای Red Dead Online در نظر گرفته شده است.

در این به‌روزرسانی حالت شودان جدیدی به‌نام Head for the Hills و یک چالش Free Roam به‌نام Wild Animal Kills به بازی اضافه می‌شوند. محتویات ذکر شده انحصاری هم پس از گذشت ۳۰ روز، در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تو تصویر از محتویات زمانی پلی‌استیشن 4‌ آپدیت اخیر را در زومجی مشاهده کنید.

Red Dead Online

Red Dead Online


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده