نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Alita: Battle Angel اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Alita: Battle Angel را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) تایید و اعلام شده است. کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم لایو اکشن در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ (۱۸ تیر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۹ (۱ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود. در بریتانیا نیز نسخه دیجیتالی در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) و نسخه فیزیکی در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) و همچنین در استرالیا نسخه دیجیتالی فیلم در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) و نسخه فیزیکی در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد) منتشر خواهند شد. همچنین فاکس قرن بیستم تریلر نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Alita: Battle Angel را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نسخه خانگی فیلم Alita: Battle Angel دارای محتوای اضافه از جمله Alita’s World (دنیای آلیتا) خواهد بود که این بخش بررسی عمیق‌تری از دنیای این مجموعه را ارائه می‌دهد و در آن به نابودی دو سیاره در طول جنگ خواهد پرداخت. همچنین این بخش به دنیای مانگا این مجموعه نیز خواهد پرداخت. علاوه بر این، در بخش محتوای اضافه شاهد بخش‌هایی از جمله خلق شخصیت آلیتا، یک بخش ۱۰ دقیقه‌ای با موضوع آموزش آشپزی، صحنه‌های حذف شده، تصاویر مفهومی از نسخه ۲۰۰۵ آلیتا در فیلم Battle Angel: Alita که هرگز ساخته نشد و یک بخش پرسش و پاسخ با حضور تهیه کنندگان، سازندگان و بازیگران فیلم نیز خواهد بود. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Alita: Battle Angel نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

Alita: Battle Angel

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. فیلم Alita: Battle Angel در بهمن سال گذشته با دریافت نقدهای متوسط به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۴۰۴.۷۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این روش شامل فروش بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده