نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

انتشار تریلر رسمی فیلم Once Upon a Time in Hollywood به مناسبت نمایش در جشنواره کن

سونی پیکچرز به مناسبت نمایش فیلم Once Upon a Time in Hollywood در جشنواره فیلم کن، تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است.

اوایل امسال بود که کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو را منتشر کرد که در این تریلر کوتاه شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار تابستان امسال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. همانطور که پیش از اعلام شده بود، امروز قرار است فیلم Once Upon a Time in Hollywood در جشنواره فیلم کن 2019 نمایش داده شود و حال به همین منظور، سونی پیکچرز تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که در واقع اولین تریلر رسمی آن است. در این تریلر به اواخر دهه ۶۰ میلادی سفر می‌کنیم که تمرکز تریلر بیشتر روی ریک دالتون، ستاره سابق مجموعه‌های وسترن و کلیف بوث، بدلکار او است که در طول تریلر نشان داده می‌شود که آن‌ها همسایه‌های شارون تیت هستند که توسط فرقه پیروان چارلز منسون مورد هدف قرار خواهد گرفت. همچنین در طول تریلر با شخصیت آل پاچینو نیز ملاقات می‌کنیم و این تریلر دید بهتری از اتفاقات از اتفاقات این فیلم را به ما ارائه می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Once Upon a Time in Hollywood را از صفحه یوتیوب سونی پیکچرز تماشا کنید.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ را بر عهده داشته‌ است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده