نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

سریال Humans پس از سه فصل به کار خود پایان داد

نویسنده و تهیه‌کنندهٔ اجرایی سریال علمی-تخیلی Humans (هیومنز)، در توییتی به‌صورت رسمی لغو ادامه ساخت این سریال را تأیید کرد.

مجموعه تلویزیونی بریتانیایی-آمریکایی HUM∀NS (هیومنز) که در ژانر علمی-تخیلی ساخته شده بود و سه فصل آن از شبکه AMC ایالات متحده آمریکا و شبکه Channel 4 بریتانیا روی آنتن رفته بود، به پایان راه رسید و فصل چهارم آن تولید نخواهد شد. سم وینسنت، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ اجرایی این مجموعهٔ تلویزیونی، در توییتی این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کرد. توییت وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

در این دوران بی‌سابقه رقابت، ساخت و انتخاب آثار تلویزیونی، دیگر نمی‌توانیم گلایه‌ای از این موضوع داشته باشیم [لغو این مجموعه]. بسیار از این موضوع ناراحتیم، اما باید بگویم خیلی هم خوش‌شانس بودیم. ۲۴ قسمت و سه فصل از آن چیزی را که می‌خواستیم بسازیم، ساختیم. بازیگران و عوامل سازنده پروژه Humans بهترین‌ها بودند و بدون همکاری، حضور، استعداد و فداکاری آن‌ها، حتی امکان ساخت فصل دوم هم نبود؛ چه برسد به ساخت فصل سوم. با این حال می‌دانیم برخی قسمت‌های داستان برای بینندگان بی‌پاسخ مانده است، ولی خب ما همیشه فیلمنامه را فصل به فصل می‌نوشتیم. شاید یک روز فرصتی دست بدهد و داستان را از جایی که در فصل سوم تمام شد، ادامه دهیم. اگر شخص میلیونری باشد و به داستان‌های علمی تخیلی هم علاقه داشته باشد، ما بی‌صبرانه منتظر اشاره هستیم.

مجموعهٔ تلویزیونی Humans به‌نویسندگی سم وینسنت و جاناتان برکلی روی آنتن رفت و این مجموعه با الهام از مجموعهٔ علمی-تخیلی و درام سوئدی Real Humans (ریل هیومنز) ساخته شده ‌است. داستان مجموعهٔ تلویزیونی Humans در مورد هوش مصنوعی و دنیای رباتیک بود و روی تأثیرات اجتماعی، فرهنگی و روانی خلق ربات‌های انسان‌نما، تحت عنوان «سینث» تمرکز داشت. اولین قسمت این مجموعه در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۵ روی آنتن رفت و آخرین قسمت نیز در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۸ پخش شد و هر فصل شامل هشت قسمت حدوداً ۴۵ دقیقه‌ای بود. در مجموعهٔ تلویزیونی Humans، بازیگرانی چون جما چان، کالین مورگان، تام گوودمن هیل، کاترین پارکینسون، امیلی برینگتون و ویلیام هرت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. جما چان، بازیگر اصلی این سریال، در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نیز حضور داشت و نقش شخصیت مین-اروا را ایفا می‌کرد که طرفداران دنیای کامیک این شخصیت‌ را بیشتر با نام دکتر مینروا که یک دانشمند و جاسوس فضایی از نژاد کری (Kree) است، می‌شناسند. وی در این فیلم با بازیگرانی چون بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس همبازی بود. این فیلم فروش عالی ۱ میلیارد و ۱۲۶ میلیون دلاری در گیشه داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده