// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Rival Stars Horse Racing؛ اسب سواری و زنده کردن میراث خانواده

Rival Stars Horse Racing یک بازی اسب سواری داستان محور است که کاراکتر اصلی با قهرمانی در مسابقات مختلف، باید میراث از دست رفته‌ی خانواده‌‌ی خود را زنده کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی داستان محور و مسابقه‌ای رفته‌ایم؛ اثری که قصد دارد داستان جذابی را روایت کند و به‌واسطه‌ی طراحی‌های مدرن و با کیفیتش، تجربه‌ی خوبی را در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Rival Stars Horse Racing، یک بازی ورزشی با محوریت اسب سواری است که بازیکنان با اینکه با یک بازی داستان محور طرف هستند، اما برای تجربه‌ی آن باید به اینترنت وصل باشند. بازی آیفون و اندروید Rival Stars Horse Racing روایت‌گر داستان پسری است که پدربزرگ و پدرش از معروف‌ترین‌های ورزشکاران رشته سوارکاری بوده‌اند، اما بر اثر یک اتفاق، پدر کاراکتر اصلی دچار آسیب می‌شود و دیگر نمی‌تواند موفقیت‌های گذشته‌اش را تکرار کند. حال شما یک سوارکار جوان از خانواده‌ای هستید که در گذشته، میراثی غنی در اسب سواری کسب کرده است. تنها یک وظیفه دارید و آن هم زنده کردن میراث خانوادگی‌تان است.

Rival Stars Horse Racing

بخش داستانی بازی اندروید و آیفون Rival Stars Horse Racing دارای مراحل مختلفی است که هر مرحله از چند مسابقه مجزا تشکیل شده است

با شروع بازی موبایل Rival Stars Horse Racing یک بخش تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است. البته بخش تمرینی بازی آن‌چنان طولانی نیست و صرفا دو الی سه نکته مختلف به شما یاد داده می‌شود تا بتوانید مسابقات را به‌بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. پس از بخش تمرینی، کاربران وارد بخش شخصی‌سازی می‌شوند. در بخش شخصی‌سازی، از میان کاراکترهایی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، باید شخصیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و رنگ لباس و کلاه ایمنی خود را هم تغییر دهید (در صورت نیاز). تیم سازنده سعی کرده است در کنار ارائه یک بازی مسابقه‌ای، یک بازی شبیه‌ساز اسب سواری را هم در دسترس مخاطبان قرار بدهد. به‌عبارتی بازی دارای دو بُعد مختلف است که این بعدها به یکدیگر مرتبط هستند. اولین روی بازی، مسابقات است. بازیکنان با اسب‌هایی که در همان ابتدا خریداری می‌کنند، می‌توانند وارد مسابقه‌های مختلف شوند. درواقع بخش داستانی بازی اندروید و آیفون Rival Stars Horse Racing دارای مراحل مختلفی است که هر مرحله از چند مسابقه مجزا تشکیل شده است. با انجام مسابقات و کسب رتبه‌های اول تا سوم، پول کسب می‌کنید. البته در این میان بد نیست به سایر ویژگی‌های بازی هم اشاره‌ای داشته باشیم. ساختار بازی کردن و سوارکاری شما در Rival Stars Horse Racing بدین صورت است که به‌هنگام شروع مسابقه، یک نوار مخصوص را در بالای صفحه نمایش مشاهده می‌‌کنید. زمانی‌که این نوار در بهترین وضعیت خود قرار گرفت، باید ضربه‌ای را روی صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت‌ خود وارد کنید تا مسابقه آغاز شود.

بازی دارای NPCهای مختلفی است که ماموریت‌های گوناگونی را به شما می‌دهند

سپس باید انگشت خود را سمت چپ صفحه نمایش نگه دارید تا اسب‌تان به دویدن ادامه دهد. زمانی‌که می‌خواهید به سمت چپ یا راست بروید، تنها کافی است انگشت خود را کمی به‌سمت چپ یا راست بکشید. در سمت راست صفحه نمایش هم یک دکمه تعبیه شده است که Sprint نام دارد. با فشردن این دکمه اسب شما مدت زمان مشخصی را با سرعتی بسیار بالا می‌دود. موردی که در طول مسابقات باید به آن توجه داشته باشید، استفاده درست از دکمه سرعت است. در بالای صفحه نمایش نوار سرعت خود را مشاهده می‌کنید که با توجه‌به عملکرد خوب شما در بازی و گردش مناسب سر پیچ‌های زمین مسابقه، می‌توانید آن را بیش از پیش افزایش دهید. سپس در آخر مسابقه و پس از مشاهده‌ی خط پایان، باید دکمه‌ی سرعت را فشار دهید و نگه دارید تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ متر آخر را با بیشترین سرعت‌تان طی کنید؛ زیرا سایر سوارکاران هم همین مورد را انجام می‌دهند و اگر سرعت شما مناسب نباشد، فرصت کسب رتبه‌های برتر را از دست می‌دهید. حال سوال اصلی این است که کسب رتبه‌های بهتر چه مزیت‌هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال، باید بخش شبیه‌سازی و نقش‌آفرینی بازی آیفون و اندروید Rival Stars Horse Racing را انجام دهید. در ابتدای بازی اصطبل خود را می‌سازید و یک اسب در آن قرار می‌دهید. سپس یک مربی برای تمرین دادن اسب‌تان استخدام می‌کنید تا قدرت اسب شما افزایش پیدا کند. حال تعلیم و تمرین دادن اسب، ارتقای اصطبل و سایر بخش‌های ورزشگاه شما نیازمند یک سری مواد اولیه است.

Rival Stars Horse Racing

بازیکنان با کسب رتبه‌های اول تا سوم، می‌توانند جدای از درآوردن پول ساخت‌وساز و خرید اسب‌های جدیدتر، مواد اولیه مورد نیازشان را هم کسب کنند. ازاین‌رو هرقدر که رتبه‌ی شما بهتر باشد، ارزش آیتمی که کسب می‌کنید هم افزایش پیدا می‌کند. همچنین بازی دارای NPCهای مختلفی است که ماموریت‌های گوناگونی را به شما می‌دهند. برای مثال مربی تمرین اسب‌تان از شما می‌خواهد که اسب خود را در بخش‌هایی مثل سرعت دویدن تمرین دهید یا اینکه بخش‌های مختلف زمین تمرین و ساختمان مخصوص به این قسمت را ارتقا دهید تا تجهیزات بهتری در دسترس شما قرار داده شود. اگر به‌دنبال یک بازی ورزشی و مخصوص سوارکاری هستید، بازی اندروید و آیفون Rival Stars Horse Racing می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

با مراجعه به‌صفحه دانلود بازی در اپ استور و گوگل‌‌پلی، متوجه نوع متفاوت تصاویر بازی‌ می‌شوید، اما تصاویر اصلی و نحوه‌ی نمایش بازی، همانند موردی است که در بالا به آن اشاره شده است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Rival Stars Horse Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده