نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

کارگردان سریال Falcon and Winter Soldier مشخص شد؛ تایید بازگشت دانیل برول و امیلی ونکمپ

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از سریال Falcon and Winter Soldier از جمله کارگردان، تعداد قسمت‌ها، زمان انتشار و بازگشت بازیگران بیشتر منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر و آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون، قرار نیست تنها بازیگرانی باشند که برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردند. طبق اطلاعات جدید، دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو و امیلی ونکمپ، بازیگر نقش شارون کارتر (ایجنت ۱۳) که پیش از این آخرین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد حضور آن‌ها بودیم، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در سریال The Falcon and the Winter Soldier باز خواهند گشت.

فیلم Captain America: Civil War

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که هلموت زیمو که شخصیت آنتاگونیست پیچیده و بسیار باهوشی در تنها حضورش در دنیای سینمایی مارول بوده، حال به نحوی از زندان خود فرار کرده و احتمالا دردسر و مشکلات جدیدی را برای باکی و سم ویلسون ایجاد خواهد کرد. همچنین این گزارش نشان می‌دهد که اتفاقات سریال پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان دارد و همچنین سم ویلسون ظاهرا با تغییراتی در سریال حضور خواهد داشت که هنوز این موضوع تایید نشده است. سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در ۶ قسمت تولید شود و کاری اسکاگلند که پیش از این برای کارگردانی سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) نامزد دریافت جایزه امی شده و جایزه بفتا را نیز برای آن دریافت کرده، کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Captain America: Civil War

اسکاگلند کارگردانی دو قسمت از جمله قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال NOS4A2 را نیز بر عهده داشته است. همچنین ددلاین می‌گوید که انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier از اواخر سال جاری میلادی آغاز و این اثر در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود که این سرویس استریم جدید در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده