// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Partia؛ ماجراجویی در جهانی کلاسیک

Partia یک بازی نقش آفرینی کلاسیک با المان‌های کلاسیک است که ازطریق داستان و روایت داستانی خود سعی دارد مخاطبان را سرگرم نگه دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا کلاسیک با طراحی هشت بیتی رفته‌ایم؛ اثری که بازیکن را یاد بازی‌های نسل پنجم می‌اندازد. بازی اندروید و آیفون Partia، یک بازی نقش آفرینی کلاسیک با المان‌های استراتژی است که تیم سازنده از طراحی هشت بیتی و پیکسلی استفاده کرده است. موردی که بازی آیفون و اندروید Partia را به یک بازی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است، داستان و روایت داستان بازی است. داستان بازی روایت‌گر سرزمینی به نام پارشیا است که دارای قلمروهای مختلفی است. سالیان سال حاکمان قلمروها در کنار یکدیگر به‌خوبی و خوشی قلمرو خود را اداره کرده‌اند و روابط بسیار خوبی را به‌وجود آورده‌اند، اما باتوجه‌به وقایع یکی از شاه‌های بازی، نفاق و خیانت وارد سرزمین پارشیا می‌شود و بازیکنان در نقش شاهزاده‌ی قلمرو اصلی این سرزمین، یک بار دیگر صلح را به سرزمین پارشیا برگرداند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
داشتن یک استراتژی کاربردی در مبارزات، موردی است که در مراحل بالاتر شما را کمک خواهد کرد.

بازی موبایل Partia ساختار و گیم‌پلی بسیار منحصربه‌فرد و خاصی دارد. ازاین‌رو با شروع بازی احتمال دارد برای چند دقیقه متوجه نشوید که نحوه‌ی بازی کردن به‌ چه صورت است،‌ زیرا تیم توسعه دهنده‌ی بازی از هیچ نکته یا بخش آموزشی برای بازیکنان استفاده نکرده است. در بازی موبایل Partia صفحه نمایش شما به سه قسمت تقسیم می‌شود. قسمت اول محیط بازی و کاراکترها را می‌بینید و در قسمت دوم و سوم، دکمه‌هایی را که سازنده طراحی کرده است، مشاهده می‌کنید. چهار دکمه در سمت چپ قرار داده شده است که برای انتخاب مکان نهایی حرکت سربازها در نظر گرفته شده است. همچنین دکمه‌های سمت راست هم برای اعمال فرمان‌ حرکت یا حمله کردن طراحی شده‌اند. Partia همانطور که گفته شد یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک است که مبارزات نوبتی را در دل خود جای داده است. ازاین‌رو بازیکنان نمی‌توانند آزادانه در محیط حرکت کنند و به‌قسمت‌هایی از محیط می‌توانند بروند که به رنگ سبز برای شما در نظر گرفته شده‌اند. به‌عبارتی زمانی که نوبت تیم شما می‌شود، باید ابتدا کاراکتر خود را انتخاب کنید، ازطریق دکمه‌های سمت راست گزینه حرکت کردن را انتخاب کنید و در نهایت به‌مقصد تعیین شده بروید. همچنین بازی اندروید و آیفون Partia از صفحه نمایش لمسی هم پشتیبانی می‌کند. ازاین‌رو بازیکنان به‌جای استفاده از دکمه‌های طراحی شده، می‌توانند با لمس کردن محیط بازی و کاراکترها، فرمان‌های ذکر شده را صادر کنند.

از نظر درجه سختی، تیم سازنده، اعضای تیم شما و دشمنان را به‌نحوی انتخاب کرده است که هرکدام عملکرد، قدرت و سیستم دفاعی مخصوص‌به‌خودشان را دارند

یکی از موارد جالب بازی آیفون و اندروید Partia، نحوه‌ی انجام مبارزات است. زمانی‌که گزینه‌ی حمله کردن را انتخاب می‌کنید، باید هدف‌تان را مشخص کنید. پس از مشخص کردن هدف، یک جدول مقایسه‌ میان شما و دشمن انتخاب شده مشاهده می‌کنید. حال اگر قدرت حریف از شما بیشتر بود، می‌توانید وارد نبرد نشوید، در غیر این‌صورت با انتخاب گزینه مبارزه، وارد نبرد می‌شوید. از نظر درجه سختی، تیم سازنده، اعضای تیم شما و دشمنان را به‌نحوی انتخاب کرده است که هرکدام عملکرد، قدرت و سیستم دفاعی مخصوص‌به‌خودشان را دارند. به‌عبارتی شاید سرباز تبر به دست شما نتواند یک سرباز کمان‌دار تیم حریف را از بین ببرد، اما سرباز سوار به اسب‌تان قادر به انجام این کار خواهد بود. استراتژی نبرد و شناخت دشمن مورد مهمی است که در مبارزات کمک حال شما است. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به بازی‌های نوبتی و نقش‌آفرینی هستید، بازی موبایل Partia می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی موبایل Partia

با مراجعه به‌صفحه دانلود بازی در اپ استور و گوگل‌‌پلی، متوجه نوع متفاوت تصاویر بازی‌ می‌شوید، اما تصاویر اصلی و نحوه‌ی نمایش، بازی، همانند موردی است که در بالا به آن اشاره شده است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی Partia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده