// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ انتشار بازی RAD رسما اعلام شد

به‌تازگی استودیو دابل فاین و شرکت باندای نامکو به‌صورت رسمی تاریخ انتشار بازی RAD را اعلام کردند.

یکی از مهم‌ترین آثار و بازی‌هایی که در جریان رویداد Nindies در سال جاری میلادی معرفی شد، بازی RAD بود که توسط استودیو دابل فاین در حال توسعه بوده و قرار است توسط شرکت باندای نامکو نیز منتشر شود. این بازی که در سبک پسا آخرالزمانی جریان دارد، به واسطه‌ی ایده‌های لی پتی، یکی از اعضای استودیو Double Fine طراحی شده و در حال ساخت است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیو و همچنین کمپانی Bandai Namco در نقش ناشر این اثر، رسما اعلام کرده‌اند که بازی RAD قرار است در تاریخ ۲۰ ماه آگوست (۲۹ مرداد ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود.

این به‌این معنی است که ما فقط سه ماه تا انتشار این بازی خاص فاصله داریم. به این خاطر، لی پتی در این راستا و همچنین توضیح این واقعیت که بازخوردهای کاربران به چه میزان روی ساخت و توسعه‌ی این بازی تاثیر داشته، صحبت‌هایی کرده که در زیر مشاهده می‌کنید:

ما تقریبا به مقصد رسیده‌ایم و زمزمه‌های انتشار بازی RAD کم‌کم درحال به‌گوش رسیدن است. می‌توانم بگویم که دیگر از این مهیج‌تر نخواهم بود که ببینم طرفداران با انتشار بازی و اجرای آن، چه حس و حالی از این ساخته‌ی ما خواهند داشت. می‌توانم بگویم که یکی از بهترین بخش‌های توسعه‌ی این بازی، دریافت بازخوردهای ابتدایی از جانب کاربران بود که در فاز بتای محدود بازی به‌دست ما رسید. می‌خواهم به طرفداران و بازیکنانی که در آینده این بازی را اجرا می‌کنند بگویم که تمامی تلاش ما این است که تجربه‌ای ناب را به شما منتقل کنیم که مشتاق و خواستار آن بوده و هستید.

rad

درحالی که بسیاری از کاربران با ورود به فاز بتای محدود بازی RAD، بازخوردهای بسیار خوبی برای ساخت آن به دابل فاین دادند، یک نقاش خوش‌شانس موفق شده که برای نقاشی‌ها و طراحی‌های داخل این بازی یک مسابقه و نمایشگاه برپا کند. نمایشگاه نقاشی RAD امروز کار خود را آغاز کرده و به بازیکنانی که در فاز بتا به‌سر می‌برند، این امکان را داده که طراحی‌های خود را وارد این رقابت کنند. در نهایت طرحی که با انتخاب توسعه‌دهنده‌ی بازی برنده‌ی این رقابت شود، به‌صورت عملی وارد بازی خواهد شد و تمامی بازیکنان می‌توانند این طرح را در طول روند بازی مشاهده کنند. شخصی نیز که این طرح را ساخته و کشیده، یک‌سری آیتم محدود به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد که شامل یک اسکیت‌برد، یک اکشن فیگور و لانچ باکس و فلاپی دیسک است. نفرات دوم و سوم نیز جوایزی دریافت خواهند کرد که فعلا اعلام نشده است.

بازی RAD شما را در فضایی با حال و هوای پسا آخرالزمانی به سرزمینی عجیب به نام Fallow می‌برد که در آن می‌توانید برای دست‌یابی به توانایی‌های مختلف، شکل ظاهری و بدن خود را تغییر حالت بدهید. برای مثال می‌توانید به یک مار تبدیل شوید و بدین ترتیب از مزیت‌های یک مار استفاده کنید. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی، تعدادی تصاویر جدید از آن منتشر شده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

نظرات خود را در رابطه با این و انتظاراتی که از آن دارید، با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده