// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سی دی پراجکت رد اطلاعاتی از Cyberpunk 2077 در E3 Coliseum منتشر می‌کند

حساب کاربری توییتر E3 اعلام کرده است که اعضای سی‌دی پراجکت رد در E3 Coliseum نمایشگاه E3 2019 در مورد Cyberpunk 2077 صحبت خواهد کرد.

مدتی بود که استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، با انتشار خبرهای مختلف حول این بازی، بازیکنان را برای نمایشگاه E3 2019 هیجان‌زده می‌کند. حال مجددا خبر تازه‌ای حول استودیو سی‌دی پراجکت رد و بازی سایبرپانک 2077 منتشر شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و حساب کاربری توییتر E3، استودیو سی‌دی پراجکت رد در رویداد E3 Coliseum نمایشگاه E3 2019 پنل مخصوص به‌خودش را دارد. در این پنل مارچین ایوینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد، در مورد بازی سایبرپانک 2077 صحبت می‌کند. احتمال می‌رود در این پنل شاهد گیم‌پلی جدید، تاریخ انتشار دقیق بازی یا اطلاعاتی باشیم که در گذشته توسط تیم سازنده منتشر نشده است. همچنین سی‌دی پراجکت در این پنل از گذشته و برنامه‌های آینده هم سخن خواهد گفت.

با وجود این اخبار هواداران بیش از پیش منتظر نمایشگاه E3 2019 هستند تا شاهد نمایش‌ها و جزئیات بیشتری از بازی مورد علاقه‌شان باشند. کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری نمایشگاه E3 2019 زمان باقی‌مانده است و نظر شما کاربران زومجی در مورد حضور بازی سایبرپانک 2077 در این رویداد چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما گفته شده است برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

حضور سی‌دی پراجکت رد در E3 Coliseum


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده