// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Resident Evil 4 روی نینتندو سوییچ از کنترلرهای حرکتی پشتیبانی نمی‌کند

با شروع عرضه بازی Resident Evil 4 روی نینتندو سوییچ، کاربران متوجه شده‌اند که بازی از کنترلرهای حرکتی این کنسول هیبریدی پشتیبانی نمی‌کند.

Resident Evil 4 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده است. حال رزیدنت ایول 4 در دسترس کاربران نینتندو سوییچ هم قرار گرفته است و این سوال برای کاربران به‌وجود آمده است که آیا نسخه نینتندو سوییچ همانند نسخه نینتندو Wii از کنترلرهای حرکتی یا همان Motion Control پشتیبانی می‌کند؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی رزیدنت ایول 4 در بعضی از مناطق (به‌خاطر اختلاف زمان) عرضه شده است و ظاهرا این بازی از کنترلرهای حرکتی نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی‌کند. درواقع تیم سازنده دقیقا نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را برای نینتندو سوییچ هم پورت کرده‌اند و شاهد تغییرات مختلفی نظیر پشتیبانی از کنترلرهای حرکتی نیستیم. زمانی‌که رزیدنت ایول 4 روی گیم‌کیوب عرضه شد، از کنترلرهای حرکتی پشتیبانی نکرد، اما دو سال بعد و عرضه روی نینتندو Wii پشتیبانی از کنترلرهای حرکتی باعث شد کاربران یک بازی اکشن و هیجان‌انگیزی را تجربه کنند.

قطعا استفاده از این قابلیت روی نسخه نینتندو سوییچ هم می‌توانست تجربه‌ی کامل‌تر و بهتری را در اختیار کاربران قرار بدهد، اما تیم سازنده این کار را انجام نداده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده