// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

ریچارد مدن: بازیگران Game of Thrones لیاقت دریافت مدال را دارند

بازیگر نقش راب استارک در سریال Game of Thrones دوران فعالیتش در سریال را عالی می‌داند و معتقد است که باید از گروه بازیگری آن، تقدیری جدی به عمل بیاید.

این خبر، بخش‌هایی از داستان هر هشت فصل Game of Thrones را اسپویل می‌کند

.

.

.

ریچارد مدن که این‌روزها خیلی‌ها او را با نقش‌آفرینی‌اش در سریال کوتاه و تحسین‌شده‌ی Bodyguard به یاد می‌آورند، به‌تازگی در مصاحبه‌ای جذاب با ایمی آدامز که او نیز با درخشش در سریال Sharp Objects اثبات کرد که علاوه‌بر سینما، در تلویزیون هم هنرهای زیادی برای ارائه دارد، گفت‌وگو کرده است. او در صحبت‌هایش اشاره می‌کند که در عین سپاسگزار بودن از داشتن فرصت فعالیت و بهتر کردن مهارت‌های بازیگری‌اش در «بازی تاج و تخت»، خوشحال است که بعد از خروجش از سریال، توانست همچنان کارنامه‌ی حرفه‌ای خود را جلوتر از قبل ببرد.

ریچارد مدن: خداحافظی و پایان دادن به کار، سخت به نظر می‌آمد؛ چون فاصله‌ی بین زمان ضبط اولین اپیزود آزمایشی سریال تا زمان مردن من (راب استارک) در آن، پنج سال بود. و من فکر می‌کنم پنج سال وقت صرف کردن با هر کاراکتری که شما در طول این مدت، هر شِش ماه یک بار اطلاعات مرتبط با آن را از قفسه درمی‌آورید و با خودتان تطبیق می‌دهید، مسئله‌ای جدی است.

من در طول پروسه‌ی ساخت سریال، بهترین اوقات را سپری کردم. آن پروژه، به‌شدت به کارنامه و تجربه‌ی من کمک کرد. من از فیلم‌برداری برای ۳۰ ساعت محتوا در تلویزیون، چیزهای زیادی آموختم و یادگیری بسیاری از حقه‌های کاری‌ام را از زمان درگیر شدن با آن، آغاز کردم.

با اینکه شخصیت اجراشده توسط مدن یعنی گرگ جوان و پادشاه سابق شمال، در اواخر فصل سوم و درون حمامی بزرگ و پرشده از خون جان داد، اما او همچنان احساسات زیادی نسبت به دیگر بازیگران اصلی ساخته‌ی پرطرفدار HBO که از فصل اول سریال تا فصل هشتمش را مزین به نقش‌آفرینی‌های‌شان کرده‌اند، دارد.

ریچارد مدن: من حتی از ترک کردن سریال هم ممنونم. فکر می‌کنم مابقی بازیگرهای اصلی و زنده‌مانده تا به این‌جای کار، باید ۱۱ سال مشغول اجرای نقش‌های‌شان بوده باشند. این یک ماراتن است. به این بازیگرها به خاطرش مدال بدهید.

Game of Thrones

نظر شما چیست؟ عملکرد بازیگرهای گوناگون Game of Thrones را تا چه‌اندازه لایق تحسین می‌دانید؟ راستی، نسبت به قسمت پایانی اثر که پرونده‌ی این فانتزی‌حماسیِ بزرگ را در مدیوم تلویزیون بست، چه احساسی داشتید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده