// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

خالق بازی Rez از استودیو سازنده Death Stranding بازدید کرد

به‌تازگی تتسویا میزوگوچی، خالق بازی‌هایی مانند Rez، از استودیو کوجیما پروداکشنز دیدن کرده و بازی Death Stranding را مشاهده کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، چند روز پیش بود که هیدئو کوجیما، مالک استودیو کوجیما پروداکشنز و خالق بازی Death Stranding، با انتشار یک توییت از خوشحالی خود برای دیدن تتسویا میزوگوچی، خالق بازی Rez، صحبت کرد و مراتب تشکر خود را از وی ابراز کرد. پس از این توییت نیز، میزوگوچی در حساب توییتر شخصی خود توییت کرد که کوجیما را دیده و بازی Death Stranding را نیز مشاهده کرده است و نظر بسیار مثبتی در مورد آن دارد. وی با زبان انگلیسی نوشته بود که من قلب بازی Death Stranding را لمس کردم. وی همچنین با زبان ژاپنی نوشته بود که من بازی را مشاهده کردم.

تتسویا میزوگوچی به‌عنوان یکی از طراحان و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی در بین بسیاری افراد شناخته شده و مورد احترام است. وی را با آثاری مانند بازی Rez و مجموعه دوگانه‌ی Space Channel 5 می‌شناسند. همچنین ممکن است نام وی را در کنار بازی‌هایی مانند Meteos Lumines و Tetris Effect نیز شنیده باشید. این حقیقت که می‌بینیم دو توسعه‌دهنده‌ی بازی محبوب و حرفه‌ای تا این حد با یکدیگر خوب هستند و به‌راحتی با یکدیگر دیدار می‌کنند بسیار خوشحال‌کننده است. مورد دیگری که اگر رخ بدهد بسیار جالب و دیدنی خواهد شد، حضور شخصیت Ulala از بازی Space Channel 5 در بازی Death Stranding است که به سمت هیولاهای بازی شلیک کند و کودکان را در این بازی نجات دهد!

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی مورد انتظار Death Stranding که بسیاری از طرفداران کوجیما انتظار آن را می‌کشند، مطلع باشید که کوجیما گفته که ممکن است به‌زودی شاهد انتشار تریلر جدیدی از این بازی باشیم. وی همچنین با انتشار تصاویری مات از این بازی، عطش طرفداران را بیش از پیش افزایش داده است. در خبر عجیب دیگری نیز کوجیما تصویری از Death Stranding منتشر کرده که ممکن است به باکس‌آرت بازی اشاره کند.

نظرات و انتظارات خود را در مورد بازی Death Stranding با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده