// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

تصاویر Olympic Games Tokyo 2020 شخصی‌سازی را در این بازی نشان می‌دهد

شرکت سگا به‌تازگی تصاویری از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده که میزان بالای شخصی‌سازی شخصیت‌های این بازی را نشان می‌دهد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا به‌تازگی تعدادی تصویر جدید از بازی Olympic Games Tokyo 2020 منتشر کرده است. در این تصاویر که در پایان مطلب قابل مشاهده است، میزان بالایی از قابلیت شخصی‌سازی را در این بازی ورزشی مشاهده می‌کنیم. بازیکن می‌تواند شخصیت موردنظر خود و همچنین تیم خود را با بیش از ۱۰۰ مدل تغییراتی که در اختیار وی گذاشته شده، شخصی‌سازی یا به اصطلاح کاستوم کند.

در این بازی ۸۰ کشور برای انتخاب کردن وجود دارد و در هنگام شروع شما می‌توانید یک ظاهر یا استایل پایه را برای شخصیت یا تیم خود انتخاب کنید و با آن وارد مسابقات شوید. شخصی‌سازی حتی به ظاهر و هیکل شخص نیز دسترسی دارد و می‌توانید از بین ظاهرهای عضلانی، متوسط و چاق یکی را انتخاب کنید و البته قد، میزان چاقی و حجم ماهیچه‌های آن‌ها را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. فیزیک‌های بسیاری نیز از کودک گرفته تا مسن برای انتخاب کردن وجود دارند؛ در کنار ۱۴ رنگ متفاوت برای پوست که همه و همه باعث طبیعی‌تر شدن بازی در این بخش و باز شدن دست شما برای رسیدن به شخصیت دلخواه خودتان می‌شود.

Olympic Games Tokyo 2020

ظاهر چهره‌ی افراد را نیز می‌توانید با انتخاب مدل مو، چشم‌ها، خال روی صورت و بسیاری موارد دیگر باب میل خود تغییر دهید. برای تمامی موارد ذکر شده نیز می‌توانید علاوه بر انتخاب محل قرارگیری، سایز، حجم و چند مورد دیگر را نیز به‌ دلخواه خود تنظیم کنید. نزدیک به ۲۰ صدای مختلف نیز برای قراردادن روی شخصیت‌ها وجود دارد که البته با تغییر تُن و زیر و بمی صدا، می‌توانید این تعداد را بالاتر نیز ببرید.

از بحث ظاهر شخصیت‌ها و تیم‌ها که بخواهیم خارج شویم، به بحث پرفورمنس و قدرت و کارایی آن‌ها خواهیم رسید که این هم قابل تغییر و تنظیم است. مواردی که قدرت بالایی دارند دارای سرعت پایینی هستند، مواردی که سرعت بالایی دارند از تکنیک پایینی برخوردار هستند و مواردی نیز که تکنیک بالایی دارند از قدرت پایینی بهره‌مند هستند. هر حالت یا Type شخصیتی دارای سه جنبه‌ی مختلف است که ذکر شد.

اگر بازیکنان شما در ورزش خاصی قرار باشد وارد میدان شوند، می‌توانید تعیین کنید که چپ یا راست دست باشند و به‌عنوان مثال در ورزش بیسبال می‌توانید انتخاب کنید که بازیکنان شما سمت چپ یا راست زمین را برای پست‌های گیرنده و پرتاب‌کننده در اختیار داشته باشند. یکی از مواردی نیز که بدیهی است قابل ویرایش و تغییر باشد، نام بازیکنان است.

Olympic Games Tokyo 2020

نزدیک به ۱۰۰ آیتم مربوط به پوشش برای بازیکنان در بازی Olympic Games Tokyo 2020 وجود دارد که شامل ۲۰ مدل لباس، ۱۰ نوع کلاه یا پوشش برای چشم و مواردی از این دست است که همگی باعث افزایش هیجان بازی و رسیدن شما به ظاهر دلخواه‌تان است. لباس‌ها یا پوشش را می‌توانید برای هریک از بازیکنان تیم خود تنظیم کنید و قرار دهید و حتی با استفاده از ویژگی کپی/پیست که در این بازی قرار داده شده، می‌توانید لباس موردعلاقه‌ی خود را انتخاب و آن را روی تمامی افراد تیم اعمال کنید.

بازی Olympic Games Tokyo 2020 قرار است در تاریخ ۲۴ ماه جولای (۲ مرداد ماه) در کشور ژاپن برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ و سال آینده‌ی میلادی نیز در کشورهای غربی برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ توسط شرکت Sega عرضه شود. تصاویر این بازی متفاوت ورزشی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نظرات خود را در مورد بازی Olympic Games Tokyo 2020 با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده