// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Monsters with Attitude؛ نبرد آنلاین هیولاها

Monsters with Attitude: Online Smash & Brawl PvP یک بازی آنلاین رقابتی در سبک Brawl است که در جریان آن بازیکنان برای کسب امتیاز و ارتقای رتبه با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی رفته‌ایم که جدا از متفاوت بودنش، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی اندروید Monsters with Attitude: Online Smash & Brawl PvP، یک بازی آنلاین Brawl است که به‌واسطه‌ی طراحی و محیط‌های رنگارنگی که دارد، می‌تواند تجربه‌ی خوبی را از نظر بصری در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار بدهد. از نظر داستانی هم بازی موبایل Monsters with Attitude داستان خاصی ندارد. بازیکنان در نقش حیوان‌هایی قرار می‌گیرند که در جهان بازی باید با یکدیگر رقابت کنند و شخصی که بیشتری امتیاز را کسب کند، برنده‌ی بازی خواهد بود.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
هرچه بیشتر امتیاز کسب کنید، بزرگ‌تر می‌شوید و هرچه بزرگ‌تر شوید، ساده‌تر از قبل می‌توانید به محیط و بازیکن‌ها آسیب وارد کنید.

ساختار بازی‌های Brawl، بدین صورت است که بازیکنان در یک محیط مبارزه‌ای قرار می‌گیرند و باید به یکدیگر ضربه بزنند تا امتیاز کسب کنند. حال هر شخص یا تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را از آن خود کند، برنده‌ی بازی خواهد بود. تیم سازنده Monsters with Attitude از همین فرمول استفاده کرده است و با تغییرات مناسب در آن، سبب شده تا بازی موبایل Monsters with Attitude به یک اثر جذاب و سرگرم کننده تبدیل شود. با شروع بازی اندروید Monsters with Attitude بخش آموزشی را مشاهده می‌کنید. در جریان دو مسابقه‌ی متفاوت، ساختار بازی و نحوه‌ی استفاده از شخصیت‌ها و کسب امتیاز به بازیکنان یاد داده می‌شود. از نظر حرکتی، بازیکنان نیازی نیست دکمه‌های خاصی را فشار دهند. یک آنالوگ مجازی روی صفحه نمایش برای تغییر جهت مبارز شما در نظر گرفته شده است و یک دکمه هم در پایین صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که می‌توانید از مهارت مبارز انتخابی‌تان استفاده کنید. حال نحوه‌ی کسب امتیاز به چه صورت است؟ در بازی موبایل Monsters with Attitude بازیکنان با ضربه‌زدن به سایر بازیکن‌ها و همچنین خراب کردن محیط، می‌توانند امتیاز‌ کسب کنند. همچنین این امتیازها باعث بزرگ شدن کاراکتر بازیکن از نظر جثه می‌شود. به‌عبارتی هرچه بیشتر امتیاز کسب کنید، بزرگ‌تر می‌شوید و هرچه بزرگ‌تر شوید، ساده‌تر از قبل می‌توانید به محیط و بازیکن‌ها آسیب وارد کنید. دراین‌میان اشاره کنم که اگر آسیب ببینید، مدام از امتیاز شما کم می‌شود و کوچک‌تر می‌شوید. سازنده سعی کرده است از این طریق یک فضای رقابتی را برای بازیکن‌ها به‌وجود بیاورد که در انجام این کار موفق بوده است.

بازیکنان با ارتقای مبارز خود ازطریق سکه و کارت‌های کسب شده، می‌توانند قدرت ضربات و کسب امتیاز کاراکترشان را افزایش دهند

بازی موبایل Monsters with Attitude دارای شخصیت‌های مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. هر شخصیت مهارت‌های مخصوص‌به‌خودش را دارد و در طول بازی مزیت‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهند. البته هرکدام از این کاراکترها معایب مخصوص‌به‌خودشان را هم دارند. باید با آن‌ها بازی کنید و ببینید کدام کاراکتر با شیوه بازی کردن شما هم‌خوانی دارد. نحوه‌ی آزاد سازی هم بدین ترتیب است که پس از انجام هر بازی، سکه و کارت‌های قهرمان‌ها را دریافت می‌کنید. اگر کارت‌های دریافتی مربوط به قهرمان‌های باز نشده باشند، پس از رسیدن به تعداد مورد نظر، آن‌ها را باز خواهید کرد. اگر کارت قهرمان‌های آزاد شده‌ی خود را دریافت کردید، می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای کاراکترتان استفاده کنید. موردی که در این میان امکان دارد بازیکن را اذیت کند، پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. معمولا پس از هر بازی یک جعبه دریافت می‌کنید که شامل آیتم‌های مختلفی می‌شود. حال برای باز کردن این آیتم‌ها باید زمان مشخصی را صبر کنید یا از جم‌های قرمز رنگ استفاده کنید. بازیکنانی که پول می‌دهند و جعبه‌های مختلفی را خریداری می‌کنند یا جعبه‌های خود را سریعا با الماس‌ها یا به اصطلاح جم‌های قرمز رنگ باز می‌کنند، می‌توانند سریع‌تر از سایر بازیکنان کاراکتر خود را ارتقا دهند یا مبارزان جدیدتری را دریافت کنند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

ازطرفی سیستم آنلاین وحریف‌یابی (Matchmaking) بازی برپایه رتبه و سطح بازیکنان طراحی شده است، ازاین‌رو اگر شخصی با یک کاراکتر بسیار قوی در سطح شما قرار داشته باشد، به‌سادگی می‌تواند برنده‌ی بازی باشد و بیشترین امتیاز را کسب کند. بااین‌حال بازی موبایل Monsters with Attitude تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی است که می‌تواند ساعت‌ها کاربران بازی‌های آنلاین و رقابتی را سرگرم کند. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Monsters with Attitude


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده