// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Team Sonic Racing با محوریت کاراکترهای بازی

به‌تازگی سگا تریلر جدیدی از بازی Team Sonic Racing منتشر کرده است که در جریان آن شاهد کاراکترهای مختلف بازی هستیم.

بازی Team Sonic Racing فردا ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۱ مِی) در دسترس کابران نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و شرکت سگا، ناشر بازی تیم سونیک ریسینگ، یک روز قبل از انتشار جهانی این بازی، تریلر جدیدی را منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تریلر منتشر شده از بازی Team Sonic Racing، کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد که در گونه‌های مختلفی قرار داده شده‌اند. درواقع هرکدام از این گونه‌ها یک دسته‌بندی برای شخصیت‌های بازی به‌حساب می‌آیند که قابلیت‌های مخصوص‌به‌خودشان را دارند. دسته اول اسپید نام دارد که شامل کاراکترهای سونیک، شدو، بلیز، متال سونیک و اِمی می‌شود. این‌درحالی است که Power نام دسته دوم از کارکترهای بازی است. در این دسته هم بیگ، ناکلز، زووک، وکتور و امگا حضور دارند.

آخرین دسته کاراکترهای تیم سونیک ریسینگ Technique نام دارد. در این دسته شاهد شخصیت‌های اگ‌من، چائو، سیلور، تیلز و روگ هستیم. کاراکترهای دسته‌بندی اسپید، دارای سرعت بالایی هستند و همچنین می‌توانند موشک‌هایی را که به‌سمت‌شان شلیک می‌شوند، از بین ببرند. دسته‌بندی قدرت، دارای سیستم دفاعی قوی‌تری است و زمانی‌که به اشیاء داخل مسیر مسابقه برخورد کنید، بدون کاسته شدن سرعت‌تان آن‌ها را از بین خواهید برد و حلقه‌هایی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید. همچنین یک افزایش دهنده سرعت هم برای کاراکترهای این دسته در نظر گرفته شده است.

ویژگی آخرین دسته از کاراکترهای بازی هم به شما اجازه می‌دهد تا هندلینگ و کنترل بهتری روی ماشین‌تان داشته باشید. ازاین‌رو حلقه‌های بیشتری را کسب خواهید کرد و در محیط‌های خطرناک هم سرعت حرکت‌تان کم نمی‌شود. درادامه می‌توانید تریلر بازی Team Sonic Racing با محوریت دسته‌بندی‌های مختلف کاراکترهای بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده