نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

کارگردان فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers مشخص شد

شرکت والت دیزنی، آکیوا شوفر را برای کارگردانی نسخهٔ سینمایی Chip 'n Dale: Rescue Rangers (چیپ و دِیل: رنجرهای نجات)، انتخاب کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، نسخهٔ سینمایی و لایو اکشن Chip 'n Dale: Rescue Rangers (چیپ و دِیل: رنجرهای نجات) شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، به‌دست آکیوا شوفر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده، تدوین‌گر، ترانه‌سرا، نویسنده، بازیگر تلویزیون و سینما، سپرده شده است. این فیلم سینمایی برگرفته از سریالی انیمیشنی با همین عنوان است که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ و در سه فصل و ۶۵ قسمت پخش شد. آکیوا شوفر با کارگردانی فیلم کمدی Popstar: Never Stop Never Stopping (ستاره‌های پاپ: هرگز متوقف نمی‌شوند) معروف شده است. فیلمنامه فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers را دن گریگور و داگ ماند خواهد نوشت و دیوید هابرمن و تاد لیبرمن از شرکت فیلمسازی مندویل فیلمز (Mandeville Films)، تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده خواهند داشت.

تد استونز و آلن زاسلو، خالقان سریال Chip 'n Dale: Rescue Rangers شبکه دیزنی بودند و اولین قسمت این سریال در تاریخ ۲۷ آگوست ۱۹۸۸ روی آنتن رفت. در این سریال دو شخصیت چیپ و دِیل، با همراهی دوستانشان، یعنی شخصیت‌های هک‌رنچ، زیپر و مانتری جک، باید جلوی شرورترین موجوداتی که دنیا به چشم خود دیده است را بگیرند.

تا این لحظه مشخص نشده است که این فیلم اکرانی سینمایی خواهد داشت یا در ابتدا از سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney+) پخش خواهد شد. همچنین هنوز جزئيات داستانی فیلم جدید شرکت والت دیزنی نیز به بیرون درز نکرده است، بااین‌حال در برخی گزارش‌ها اعلام شده است که داستان این فیلم ربطی به داستان سریال نخواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده