نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

سریالی از رمان The Eyes of the Dragon استیون کینگ ساخته خواهد شد

شبکه Hulu و شرکت فاکس قرن بیست‌ویکم (21st Century Fox) با همکاری یکدیگر مجموعه‌ای تلویزیونی از رمان The Eyes of the Dragon استیون کینگ خواهند ساخت که این رمان شباهت کمی به مجموعهٔ Game of Thrones ندارد.

به نظر می‌رسد شبکه Hulu از همین حالا جایگزین مجموعهٔ تلویزیونی محبوب طرفداران، یعنی Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را در نظر گرفته است و باید منتظر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی از رمان The Eyes of the Dragon (چشمان اژدها) استیون کینگ باشیم که یکی از پرفروش‌ترین آثار فانتزی این نویسنده است.

طبق گزارش سایت دِدلاین، شبکه Hulu و شرکت فاکس قرن بیست‌ویکم (21st Century Fox) با همکاری یکدیگر، تصمیم به ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی از رمان The Eyes of the Dragon گرفته‌اند و جالب است بدانید که اتفاقات داستانی این رمان، در درون دنیای رمان The Dark Tower (برج تاریک)، دیگر رمان طولانی و معروف استیون کینگ، جریان دارد. داستان این رمان فانتزی روایتگر سرنوشت دو برادر است که درگیری و کشمکش زیادی با یکدیگر بر سر تصاحب و کنترل سرزمین و پادشاهی دِلاین دارند.

طبق این گزارش، سث گراهام اسمیت شورانر مجموعهٔ تلویزیونی The Eyes of the Dragon خواهد بود. وی نگارش فیلمنامه قسمت ابتدایی را بر عهده خواهد داشت و در کنار بیل هابر، روی لی و جان برگ، از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهد بود. به نظر می‌رسد انتخاب اول سازندگان برای نقش‌آفرینی در این مجموعهٔ تلویزیونی، رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش) خواهد بود که این روزها شایعاتی به گوش می‌رسد که شاید این بازیگر در فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز که برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، نقش شخصیت شنل‌پوش را ایفا کند.

آخرین پروژه‌ای که از روی آثار استیون کینگ ساخته شد، فیلمی سینمایی بود. فیلم Pet Sematary (غبرستان حیوانات خانگی/ قبرستان حیوانات خانگی) شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) که به‌دست کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردان فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان) ساخته شده است، چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت. در این فیلم بازیگرانی چون جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، اِمی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لوکاس هر دو در نقش گیج کرید، اوبسا احمد در نقش ویکتور پاسکو، آلیسا بروک لوین در نقش زلدا گلدمن، سونیا ماریا چیریلا در نقش جوانی‌های ریچل، سوزی استینگل در نقش نورما، ماریا هریرا در نقش مارسلا و جتی لارنس در نقش الی کرید حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فروش این فیلم تا امروز حدود ۱۱۰ میلیون دلار بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده