نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

حضور سه بازیگر مطرح در بازسازی فیلم The Wild Bunch مل گیبسون

جیمی فاکس، مایکل فاسبندر و پیتر دینکلیج، در بازسازی فیلم خاطره‌انگیز The Wild Bunch (این گروه خشن)، ایفای نقش خواهند کرد و کارگردانی این فیلم را هم مل گیبسون بر عهده خواهد داشت.

مل گیبسون این روزها مشغول عکس انداختن در جشنواره فیلم کن به جهت چند فیلمی است که در آن‌ها حضور دارد و از طرفی وی تصمیم به بازسازی فیلمی معروف گرفته است و طبق گزارش‌ها تا شروع این پروژه زمان چندانی باقی نمانده است. طبق گزارش سایت دِدلاین، به احتمال فراوان جیمی فاکس، مایکل فاسبندر و پیتر دینکلیج در بازسازی فیلم The Wild Bunch (این گروه خشن) حضور خواهند داشت و این سه بازیگر مطرح این روزها در حال مذاکره با مسئولان سازنده این فیلم برای امضاء قرارداد هستند.

برایان بگبی، نویسندگی فیلمنامه پروژه جدید مل گیبسون را بر عهده خواهد داشت و جری بروکهایمر، تهیه‌کننده معروف سینمای هالیوود، تهیه‌کنندگی بازسازی فیلم The Wild Bunch را انجام خواهد داد. تأمین بودجه و همچنین پخش جهانی این فیلم بر عهدهٔ شرکت برادران وارنر (Warner Bros) خواهد بود. هنوز قراردادی برای ساخت این پروژه به امضا نرسیده است، اما طبق گزارش‌ها، مراحل تولید و ساخت آن در پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

فیلم ابتدایی The Wild Bunch، به کارگردانی سام پکینپا، در سال ۱۹۶۹ ساخته شد و در این فیلم وسترن، بازیگرانی چون ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایان و ادموند اوبرایان نقش آفرینی کردند.

آخرین فیلمی که مل گیبسون کارگردانی کرد، فیلم Hacksaw Ridge (هکسا ریج) بود که در این فیلم درام، ضد جنگ و زندگینامه‌ای، بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ورتینگتون، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کر، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در هشتادونهمین دوره جوایز اسکار کاندیدا شش اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود که تنها توانست دو جایزه بهترین صداگذاری و بهترین تدوین را به‌دست آورد. آخرین ساخته مل گیبسون، با بودجه‌ای ۴۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۷۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده