در این قسمت از راهنمای تروفی به‌سراغ بازی Days Gone رفته‌ایم که بازیکنان به‌راحتی می‌توانند آن را پلاتینیوم کنند.

مقاله‌های مرتبط:

چندی پیش بازی Days Gone روانه‌ی بازار شد، اما به‌خاطر وجود مشکلاتی نظیر باگ‌ها، گرافیک فنی و طراحی مراحل تکراری نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌جای بگذارد. با اینکه داستان بازی فرازونشیب‌های مختلفی را به‌همراه دارد و روایت داستان بازی، آنطور که باید و شاید گیرا نیست، اما کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی محور، می‌توانند برای مدتی خود را در جهان بازی سرگرم نگه دارند. در این قسمت از راهنمای تروفی، به‌سراغ بازی Days Gone رفته‌ایم. ساختار تروفی‌های بازی به‌شکلی است که پس از تمام کردن داستان، می‌توانید به‌صورت آزادانه در جهان دیزگان بگردید و آن‌ها را کسب کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی‌های بازی: ۲.۵ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی‌ها را کسب کنید: ۶۰ الی ۸۰ ساعت (۶۰ ساعت درحالی‌که بازی را روی درجه سختی Easy تجربه کنید و تمامی میان‌پرده‌های بازی را هم رد کنید. با تمام میان‌پرده‌ها، باید ۸۰ ساعت بازی را تجربه کنید)
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۶ عدد و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۲۸ تروفی برنز، ۱۵ تروفی نقره، دو تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • سخت‌ترین تروفی بازی: Burnout Apocalypse
  • آیا بعد از تمام کردن بازی می‌توانید آزادانه در جهان دیزگان بگردید: بله، بعد از اتمام داستان می‌توانید وارد تمامی مناطق و محیط‌های بازی شوید و به انجام مراحل فرعی و سایر فعالیت‌ها بپردازید
  • آیا درجه سختی در دریافت تروفی‌ها تاثیر گذار است: خیر، می‌توانید روی درجه سختی Easy تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی Days Gone را کسب کنید

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: از Crazy Willie’s خارج شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. با کامل کردن مرحله You Got A Death Wish، این تروفی را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: یک پکیج را به تاکر یا کوپلند تحویل بدهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. در پایان خط داستانی Chasing Leon، می‌توانید انتخاب کنید که یک پکیج را به تاکر یا کوپلند تحویل دهید. مهم نیست کدام یک را انتخاب می‌کنید، درهرصورت تروفی مربوطه را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: متوجه شوید که چه اتفاقی برای نیرو رخ داده است

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. بازیکنان با کامل کردن مرحله They’re Not Sleeping در خط داستانی Finding Nero، این تروفی را کسب می‌کنند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: با بوزر به جنوب بروید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. با کامل کردن مرحله No One Saw It Coming در خط داستانی He’s My Brother، می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: بوزر را بررسی کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. پس از کامل کردن مرحله I Could Use a Hand در خط داستانی He’s My Brother، می‌توانید این تروفی را کسب کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: لطف صورت گرفته را جبران کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. بازیکنان پس از کامل کردن مرحله Should Have Seen It در خط داستانی Ripped Apart، تروفی ذکر شده را کسب می‌کنند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: به‌تنهایی وارد جاده شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. با کامل کردن مرحله Riding Nomad Again در خط داستانی We’ve All Done Things تروفی مربوطه را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: چهره‌ی آشنایی را ملاقات کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. پس از کامل شدن مرحله A War We Can Win در خط داستانی I Remember، این تروفی را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: به چیزی که از دست داده‌اید، متصل شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. پس از کامل کردن مرحله We Couldn’t Take the Risk در خط داستانی I’m Never Giving Up، می‌توانید این تروفی را دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: برگردید و چیزی را که به شما تعلق دارد، پس بگیرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. بازیکنان پس از مرحله‌ی Ascending from the Underworld در خط داستانی Race Against Time، این تروفی را به‌دست می‌آورند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: یک بار برای همیشه انتقام خود را بگیرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. با کامل کردن مرحله For An Outlaw Biker (آخرین مرحله‌ی بازی) این تروفی را به‌دست می‌آورید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: بخش داستانی Days Gone را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: خط داستانی Ambush Camp Hunter را کامل کنید

در جهان بازی دیزگان ۱۴ مأموریت Ambush Camp برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به ویدیو زیر، می‌توانید محل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: خط داستانی Infestation Exterminator را کامل کنید

برای کسب این تروفی باید مأموریت مربوط‌به ۱۸ عدد Crier Nests و ۱۲ عدد Infestation را کامل کنید. با مشاهده‌ی ویدیو زیر، محل دقیق این مأموریت‌ها را مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: خط داستانی Marauder Camp Hunter را کامل کنید

ازطریق ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق مأموریت‌های مربوط‌به این بخش را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: خط داستانی World’s End را کامل کنید

دیزگان دارای ۱۲ نیرو چک‌پوینت است که برای کسب این تروفی باید تمامی آن‌ها را پیدا کنید و مأموریت‌های‌شان را هم انجام بدهید. ازطریق ویدیو زیر محل دقیق این چک‌پوینت‌ها را متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: اولین Horde خود را کامل کنید

این تروفی را به‌صورت خودکار و در جریان داستان بازی دریافت خواهید کرد. همچنین اگر در طول اولین Horde بازی (جایی‌که تعداد زیادی از فریکرها به‌صورت دیوانه‌وار به شما حمله می‌کنند) کشته شدید، هیچ نگران نباشید. ساختار بازی به‌نحوی است که در بخش داستانی و رویارویی با اولین Horde خود، می‌توانید مبارزات آن را رد کنید (مبارزات به‌صورت خودکار انجام و کامل می‌شوند). ازاین‌رو این تروفی را بدون هیچ زحمتی دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: با موتور خود ۱۰ دقیقه دریفت بکشید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی این است که کنار یک پمپ بنزی عمل دریفت زدن را انجام بدهید. نحوه‌ی انجام این کار هم بدین صورت است که دکمه دایره + جهت عقب آنالوگ + R2 را هم‌زمان فشار دهید. این‌کار باعث می‌شود تا دیکن با موتورش، به‌دور خود بچرخد. ۱۰ دقیقه این کار را انجام بدهید و زمانی‌که سوخت موتورتان تمام شد، آن را پر کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: یک بریکر، ریچر یا ریگر را با چاقو بکشید

بریکرها گونه‌ی عضلانی فریکرها هستند که شما را به زمین می‌کوبند. ریچرها هم گونه‌ای سرعتی از فریکرها هستند که علاقه خاصی به مخفی شدن و حمله کردن دارند (آن‌ها را با رانرها اشتباه نگیرید). درانتها، ریگرها هم خرس‌های آلوده شده‌ای هستند که یک تیغه فلزی پشت آن‌ها چسبیده است و نوار سلامت و قدرت بیشتری نسبت به خرس‌های عادی بازی دارند. بازیکنان در مناطق Crater Lake و Highway 97 با این‌گونه از فریکرها روبه‌رو می‌شوند. البته بعد از بخش داستانی، در تمامی محیط‌های بازی در دسترس خواهند بود.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۱۰۰ دشمن را به‌صورت مخفیانه از بین ببرید

بازیکنان ازطریق دکمه مثلث می‌توانند دشمنان را مخفیانه از بین ببرند. البته برای این کار باید به آرامی به آن‌ها نزدیک شوید و نباید متوجه حضور شما شوند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۲۰۰ عدد از دشمنان را با سلاح‌ ساخته شده از بین ببرید

تنها سلاح‌هایی که می‌توانید در دیزگان بسازید، سلاح‌های Melee، چاقو‌های قابل پرتاب و مواد منفجره هستند. حال ۲۰۰ عدد از دشمنان را با موارد ذکر شده از بین ببرید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: با انواع مختلف تیرهای کراس‌بو، دشمنان را از بین ببرید

کراس‌بو دیکن پنج نوع تیر مختلف دارد که با مشاهده جدول زیر، می‌توانید نام و مواد اولیه ساخت‌شان را متوجه شوید.

اسمنحوه آزاد سازیمواد مورد نیاز
Crossbow Bolt در جریان داستان بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود
  • یک عدد Cedar Sapling
  • یک عدد Scrap
Residue Boltدر جریان داستان بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود
  • یک عدد Nest Residue
  • یک عدد Cedar Sapling
  • یک عدد Scrap
Poison Bolt در جریان داستان بازی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود
  • یک عدد Poison
  • یک عدد Cedar Sapling
  • یک عدد Scrap
Incendiary Bolt پس از فتح هشت عدد Ambush Camp آزاد می‌شود
  • یک عدد Rag
  • یک عدد Cedar Sapling
  • یک عدد Kerosine
  • یک عدد Scrap
Explosive Bolt پس از فتح ۱۲ عدد Ambush Camp آزاد می‌شود
  • یک عدد Cedar Sapling
  • یک عدد Spark Igniter
  • یک عدد Gun Powder
  • یک عدد Scrap

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: موتور خود را در هریک از شاخه‌های Performance، Visual و Paint ارتقا دهید

تنها کافی است در هر یک از شاخه‌های ذکر شده، تغییراتی را روی موتور دریفتر اعمال کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: برای اولین‌بار موتور خود را ارتقا دهید

توضیحات تروفی و اچیومنت Farewell Original را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: از نیترو و دریفت موتور خود برای پنج ثانیه و به‌صورت همزمان استفاده کنید

برای اینکه نیترو موتورسیکلت شما پنج ثانیه طول کشد، باید Nitrous را تا سطح سه ارتقا داده باشید، زیرا در سطح دو نیترو شما ۴.۵ ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، اما در سطح سه این رقم به ۶ ثانیه می‌رسد.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: از ۱۰۰ اسکرپ برای موتور خود استفاده کنید

بازیکنان در طول بازی از اسکرپ (Scrap) برای تعمیر موتورشان استفاده خواهند کرد. زمانی‌که تصادف کنید یا وارد آب شوید و موارد مشابه، موتورسیکلت دیکن آسیب می‌بیند. در جریان کسب سایر تروفی‌ها و همچنین پایان بازی، این تروفی را هم کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۵۴۱ آیتم را از روی جنازه‌ها بردارید

تنها از روی جسد انسان‌ها می‌توانید آیتم‌های بازی را کسب کنید و به این نکته در همین ابتدا اشاره کنم که از شروع بازی تا انتهای داستان، باید حواس‌تان به این تروفی باشد، زیرا تعداد دشمنان در بازی از فریکرها بسیار کمتر است و امکان دارد نتوانید مقدار آیتم ذکر شده را به‌دست آورید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۹۸۹ گوش فریکر را جمع‌آوری کنید

زمانی‌که فریکرها را می‌کشید، گوش‌شان روی زمین می‌افتد و تنها کافی است روی جنازه‌ها راه بروید تا گوش فریکرهای کشته شده را بردارید. در جریان انجام Hordeهای بازی (برای کسب آیتم‌های جمع‌آوری) می‌توانید این تروفی را به‌سادگی کسب کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: اولین آیتم جمع‌آوری خود را کسب کنید.

مخاطبان با مراجعه به‌صفحه آیتم‌های جمع‌آوری، می‌توانید ویدیوها و تصاویر مربوط‌به هر بخش را به‌صورت کامل مشاهده کنند تا سایر آیتم‌های جمع‌آوری بازی دیزگان را هم کسب کنند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۵۰ درصد از آیتم‌های جمع‌آوری بازی را کسب کنید

توضیحات تروفی Finders Keepers را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۷۵ درصد از آیتم‌های جمع‌آوری بازی را کسب کنید

توضیحات تروفی Finders Keepers را مشاهده کنید

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۱۰ بازمانده را نجات دهید

بازمانده‌ها محل دقیقی در جهان دیزگان ندارند و در طول تجربه‌ی بازی، صدای افرادی را می‌شنوید که درخواست کمک می‌کنند. تنها کافی به‌سمت صدا بروید و شخص مورد نظر را نجات بدهید. دراین‌میان اشاره کنم که بعضی از بازمانده‌ها توسط انسان‌ها اسیر شده‌اند یا در حال فرار از دست سایر انسان‌ها و فریکرها هستند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: نوار سلامت، نوار انرژی یا نوار تمرکز خود را برای اولین‌بار ارتقا دهید

بازیکنان این تروفی را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنند. برای ارتقای این سه بخش، به تزریق کننده‌های نیرو (Nero) احتیاج دارید. همچنین باید یکی نوارهای انرژی، تمرکز یا سلامت خود را تا آخرین سطح ارتقا دهید که برای به‌دست آوردن تمامی تزیریق کننده‌ها، می‌توانید توضیحات تروفی Finders Keepers را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: نوار سلامت، نوار انرژی یا نوار تمرکز خود را تا آخرین سطح ممکن ارتقا دهید

توضیحات تروفی Better Living through Chemistry را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ازطریق یک پایگاه وضعیت Allied Trust را کسب کنید

توضیح تروفی Best Friends Forever (For Life) را مشاهده کنید

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ازطریق سه پایگاه مختلف، وضعیت Allied Trust را کسب کنید

در جهان Days Gone پنج پایگاه مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. برای کسب این تروفی باید سه آخرین سطح Trust سه عدد از آن‌ها دست پیدا کنید. در کل راه‌هایی که می‌توانید ازطریق آن‌ها Trust خود را افزایش دهید، به‌شرح زیر است.

  • مراحل داستانی
  • شغل‌های پایگاه (مأموریت‌های فرعی)
  • Hordeهای بازی (کشتن یک Horde در منطقه‌ای که کمپ شما در آن‌جا قرار دارد)
  • Bounties (گوش فریکرها را به کمپ بیاورید)
  • Camp Kitchen (گیاه‌ها و گوشت حیوانات را تحویل دهید)
  • بازمانده‌ها (بازمانده‌ها را به کمپ بفرستید)

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۲۰ هزار کردیت را خرج یک پایگاه کنید

بازیکناه راه‌هایی که می‌توانند کردیت کسب کنند، همانند راه‌هایی است که ازطریق آن‌ها می‌توانند سطح Trust خود را برای یک پایگاه افزایش دهند.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: تمامی Ambush Campها، Infestationها و Nero Checkpointهای یک منطقه را پاکسازی کنید

در جریان کسب تروفی خط داستانی هر یک از موارد ذکر شده، این تروفی را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: گوشت حیوانات یا گیاه‌هایی که به‌دست می‌آورید را به یکی از پایگاه‌های بازی بفروشید

تنها کافی است در جهان بازی هرب، قارچ یا سایر آیتم‌های خواسته شده را جمع‌آوری کنید و به آشپزخانه یکی از کمپ‌های بازی وارد شوید. سپس می‌توانید آن‌ها را بفروشید و تروفی مورد نظر را کسب کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: اولین مهارت خود را آزاد کنید

توضیحات تروفی Mr. Fahrenheit را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۱۵ مهارت را آزاد کنید

توضیحات تروفی Mr. Fahrenheit را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۳۰ مهارت را آزاد کنید

توضیحات تروفی Mr. Fahrenheit را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۴۵ مهارت را آزاد کنید

دیزگان دارای ۴۵ مهارت مختلف است که در سه بخش تقسیم‌بندی می‌شوند (هر بخش ۱۵ عدد). برای کسب تروفی‌های این قسمت باید تمامی مهارت‌ها را کسب کنید و آخرین تروفی است که در بازی کسب خواهید کرد. ابتدا بخش داستانی، مأموریت‌های فرعی و فعالیت‌های داخل بازی را کامل کنید. این سه بخش ۴۰ الی ۴۲ مهارت را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای سه مهارت انتهایی هم باید تمامی Hordeهای بازی را شکست دهید که پس از تمام کردن داستان، محل دقیق آن‌ها در نقشه‌ی بازی علامت‌گذاری می‌شود.

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: دوازده Anarchist Cairns را از بین ببرید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر، می‌توانید محل دقیق Anarchist Cairnهای بازی دیزگان را متوجه شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی دیزگان

توضیح: ۵۰ آیتم مختلف را کرفت کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده