// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴

انویدیا: هفت نمایشگر جدید سازگار با G-Sync روانه بازار شدند

به تازگی شرکت انویدیا اعلام کرده که هفت نمایشگر جدید که از فناوری G-Sync این شرکت پشتیبانی می‌کنند، روانه‌ی بازار شده‌اند.

بر اساس جدیدترین اخبار سخت افزار، شرکت انویدیا اعلام کرده که هفت نمایشگر جدید از برندهای مختلف که از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کنند، در طی روزهای اخیر وارد بازار داغ سخت افزار شده‌اند. شرکت Nvidia تایید کرده که این هفت مانیتور توانسته‌اند برچسب تایید نهایی را از این شرکت دریافت کنند و همگی آن‌ها با استفاده از تکنولوژی VRR و بدون نیاز به ماژول گران‌قیمتی که برای فناوری G-Sync مورد نیاز است، از این فناوری پشتیبانی می‌کنند.

سه عدد از این هفت نمایشگر محصول شرکت ایسر هستند که با نام‌های KG271 Bbmiipx ،XF240H Bmjdpr و XF270H Bbmiiprx روانه‌ی بازار شده‌اند. یکی از آن‌ها محصول شرکت ال جی با نام 27GK750F، مورد بعدی محصول شرکت ایسوس با نام VG248QG، مدل بعدی محصول شرکت گیگابایت با نام Aorus AD27QD و در نهایت مدل آخر نیز ساخته‌ی شرکت آئوپن با نام 27HC1R Pbidpx است. کسانی که علاوه بر داشتن یکی از این مدل مانیتورها، از یکی از کارت‌های شرکت انویدیا هم بهره‌مند هستند، می‌توانند فناوری VRR را فعال و از آن استفاده کنند. کسانی نیز که از کارت گرافیک دیگری استفاده می‌کنند، باید بدانند که با داشتن یکی از این مانیتورها، در زمره‌ی افراد خوش‌شانسی به‌حساب می‌آیند که توانسته‌اند برچسب تایید انویدیا را برای محصول خود دریافت کنند.


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده