// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

تاریخ آغاز نمایشگاه‌های PAX West و PAX Unplugged سال 2019 اعلام شد

تاریخ آغاز دو رویداد PAX West و PAX Unplugged که هردو مربوط به بازی‌های ویدیویی هستند، رسما اعلام شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت پنی آرکید، مجری دو رویداد تقریبا مهم بازی‌های ویدیویی با نام‌های PAX Unplugged و PAX West، رسما تاریخ آغاز این نمایشگاه‌ها را اعلام کرد. نمایشگاه PAX West امسال نیز قرار است در شهر سیاتل و در تاریخ ۳۰ ماه آگوست (۸ شهریور ماه) آغاز شود و تا تاریخ ۲ ماه سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) ادامه داشته باشد. درست مانند سال‌های قبل نیز این نمایشگاه با روز کارگر در ایالات متحده‌ی آمریکا مصادف خواهد شد.

نمایشگاه PAX Unplugged نیز که تمرکز اصلی آن بر بازی‌های رومیزی است، قرار است در شهر فیلادلفیا و در تاریخ ۶ تا ۸ ماه دسامبر (۱۵ تا ۱۷ آذر ماه) برگزار شود. این نمایشگاه که امسال برای بار پنجاهم است که برگزار می‌شود، قرار است در یک سالن بزرگ‌تر نسبت به سالیان قبل پذیرای بازدیدکنندگان باشد. بلیط‌های این دو رویداد مهم نیز در ماه جاری میلادی برای فروش عرضه خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند.

شرکت Penny Arcade، مجری این دو رویداد، اعلام کرده که بلیط‌های رویداد PAX Unplugged قرار است از تاریخ ۹ ماه مه (۱۹ اردیبهشت ماه) آماده‌ی پیش‌فروش شوند. در مورد رویداد دوم اما فعلا تاریخ دقیقی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که تا پایان ماه جاری میلادی، آغاز فروش این بلیط‌ها را نیز شاهد باشیم.

مجموعه نمایشگاه‌های PAX در مقایسه با رویداد E3 2019 که شلوغ‌تر است و افراد کمتری شانس تجربه کردن بازی‌های مختلف را دارند، این شانس را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا با آثاری که به تازگی معرفی شده‌اند یا در ابتدای کار هستند، بازی و تجربه‌ی خاصی در این زمینه کسب کنند. البته برای ما نیز که امکان رفتن به‌صورت حضوری به این نمایشگاه‌ها را نداریم، شنیدن اخبار و تصاویر و فیلم‌های مرتبط با آن خالی از لطف نخواهد بود.

نظرات خود را در مورد این دو رویداد نسبتا مهم با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده