نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

دنباله فیلم Willow به شکل یک سریال برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

شبکه دیزنی پلاس در حال مذاکره با ران هاوارد برای ساخت دنباله فیلم Willow در قالب یک سریال تلویزیونی است.

فیلم Willow (ویلوو) به کارگردانی ران هاوارد و با بازی وارویک دیویس، وال کیلمر، جوآن ولی، جین مارش، بیلی بارتی و پاتریشیا هیز، در سال ۱۹۸۸ به روی پرده‌های سینما رفت و از آن زمان همواره شاهد انتشار اخباری مبنی بر ساخت دنباله این فیلم فانتزی شنیده می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم فانتزی در دست ساخت است، اما به‌جای یک اثر سینمایی این دنباله قرار است در قالب یک سریال تلویزیونی تولید و منتشر شود.

به نقل از ورایتی، هاوارد مهمان برنامه پادکست Happy Sad Confused بود که در جریان آن گفت که آن‌ها مذاکرات جدی با سرویس استریم دیزنی پلاس برای ساخت دنباله این فیلم انجام داده‌اند که قرار است در قالب یک سریال پخش شود. او همچنین اشاره کرد که جاناتان کاسدان که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Willow را بر عهده دارد. هاوارد همچنین تایید کرد که دیویس برای نقش آفرینی دوباره در نقش ویلوو در این سریال باز خواهد گشت. هاوارد گفت:

وارویک هم بازیگر خیلی خوبی هست و هم شخصیت بسیار خوبی دارد و من واقعا امیدوارم که درنهایت فرصتی برای دیدن نسخه بالغ ویلوو وجود داشته باشد. 

 Ron Howard

اگرچه دنباله سینمایی فیلم Willow ظاهرا قرار نیست ساخته شود، اما پیش از این لوکاس و کریس کلیرمونت سه‌گانه رمانی را براساس فیلم آن خلق و منتشر کرده بودند که این رمان‌ها با انتشار رمان Shadow Moon در سال ۱۹۹۵ آغاز و با انتشار Shadow Star در سال ۲۰۰۰، به پایان رسید. دیزنی و لوکاس فیلم در حال گسترش دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) هستند و به نظر می‌رسد که سرنوشت دنباله Willow نیز در دیزنی پلاس رقم خواهد خورد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری اکنون از سریال Willow در دسترس نیست.

 سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که در حال حاضر ساخت بیش از ۲۵ سریال اورجینال، بیش از ۱۰ فیلم، مستند و دیگر برنامه‌های اختصاصی برای سرویس استریم Disney Plus تایید و معرفی شده‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده