نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Harry Potter Wizards Unite در استرالیا منتشر شد

Harry Potter Wizards Unite، بازی جدید سازندگان پوکمون گو، در کشور استرالیا هم در دسترس قرار گرفت. 

Harry Potter Wizards Unite جدید‌ترین بازی استودیو نیانتیک، سازنده Pokemon Go است. بازی پوکمون گو به‌عنوان یک اثر واقعیت افزوده پس از انتشار تبدیل به اثری بسیار بزرگ و پردرآمد شد که برای مدتی افراد زیادی در جهان مشغول تجربه آن بودند. با اینکه جذابیت اولیه این بازی در حال حاضر فروکش کرده، اما نیانتیک قصد دارد این بار با Harry Potter Wizards Unite و همراه کردن گیمر‌ها با شخصیت‌های دنیای هری پاتر در قالب یک بازی واقعیت افزوده، تجربه موفق ساخته پیشینش را تکرار کند. 

بازی Harry Potter Wizards Unite چندی پیش به‌صورت محدود در نیوزلند منتشر شد و حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی اندروید و آیفون در کشور استرالیا هم منتشر شده است. البته تاکید شده که این اثر فعلا در حالت بتا قرار دارد و به همین دلیل ممکن است مشکلاتی چون باگ‌های مختلف داشته باشد. همچنین فعلا تاریخ مشخصی برای انتشار جهانی این بازی اعلام نشده است. 

در Harry Potter Wizards Unite بازیکنان می‌توانند با عضویت در یکی از گروه‌های مدرسه هاگوارتز و در قالب تجربه‌ای واقعیت افزوده، به گشت و گذار در محیط بپردازند و کار‌هایی از ساخت چوب جادویی گرفته تا شکار انواع و اقسام موجودات را انجام بدهند. Harry Potter Wizards Unite اثری رایگان است که مثل خیلی از بازی‌های رایگان موبایل از خرید‌های درون برنامه‌ای هم پشتیبانی می‌کند؛ خرید‌هایی که به بازیکن اجازه خرید طلا در بازی با پول واقعی را می‌دهند و به‌استناد گیم‌اسپات، قیمت آن‌ها از ۱.۵ دلار استرالیا شروع شده و تا ۱۶۰ دلار استرالیا هم می‌رسد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده