نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه جدید بازی Earthworm Jim برای کنسول Intellivision Amico ساخته می‌شود

Intellivision Entertainment اعلام کرده که نسخه جدیدی از بازی Earthworm Jim با حضور توسعه‌دهندگان اصلی این مجموعه در دست ساخت است.

Earthworm Jim یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های سبک پلتفرمر است که از قضا طرفداران زیادی هم در زمان خودش داشت و اثری خاطره‌انگیز برای گیمر‌های قدیمی‌تر به‌شمار می‌رود. طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، نسخه جدیدی از این مجموعه در دست ساخت است که البته به‌صورت انحصاری برای کنسول Intellivision Amico منتشر خواهد شد؛ کنسولی که سال گذشته معرفی شد و قرار است در هنگام عرضه در سال ۲۰۲۰، میزبان تعداد زیادی بازی قدیمی به‌شکل بازسازی‌شده و همینطور بازی‌های جدید باشد که نسخه جدید Earthworm Jim یکی از این بازی‌ها خواهد بود. 

با اینکه هنوز اسم نهایی این بازی اعلام نشده و مشخص نیست که آیا بازی با نام Earthworm Jim 4 منتشر خواهد شد یا خیر، اما Intellivision Entertainment اعلام کرده که برای ساخت این بازی ۱۰ نفر از توسعه‌دهندگان نسخه اصلی آن گرد هم آمده‌اند. امسال بیست و پنجمین سالگرد انتشار این بازی است و شاید به همین مناسبت شاهد رونمایی از نسخه جدید بازی در سال جاری باشیم. 

در سال‌های گذشته شایعه‌های مختلفی پیرامون Earthworm Jim 4 به گوش رسیده‌اند که البته برخی از آن‌ها به دلیل موارد قانونی و حق مالکیت این مجموعه هرگز به واقعیت تبدیل نشدند. با این حال به نظر می‌رسد استودیو Intellivision Entertainment توانسته با حل این مشکلات رسما ساخته‌شدن نسخه جدیدی از این بازی را اعلام کند. بدون شک حضور تامی تالاریکو، آهنگساز و طراح صدای نسخه‌های اول و دوم Earthworm Jim به‌عنوان مدیرعامل استودیو و مسئول پروژه کنسول Intellivision Amico در این امر بی‌تاثیر نبوده است. تالاریکو پس از تایید ساخته‌شدن نسخه جدید بازی متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما سال‌ها در مورد چنین لحظه‌ای بحث کرده‌ایم و جمع کردن دوباره تیم توسعه این بازی کنار هم مثل محقق شدن یک رویا است. ما قصد داریم تا بخشی از طراحی‌های اولیه بازی را با طرفداران به‌اشتراک بگذاریم. Intellivision Amico با هدف جمع کردن دوستان و خانواده‌ها کنار هم ساخته می‌شود و علاقه‌مندان Earthworm Jim هم به‌زودی قادر خواهند بود تا نگاهی اولیه به روند توسعه آن داشته باشند. 

 در واقع پس از انتشار این بیانیه مشخص شد که منظور تالاریکو از این نگاه اولیه، لایو استریمی است که ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد و سازندگان قرار است در جریان آن توضیحاتی پیرامون بازی و روند توسعه آن ارائه بدهند. نسخه جدید بازی Earthworm Jim هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما با در نظر گرفتن اینکه کنسول اینتل‌ویژن آمیکو در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد، پیش از این تاریخ نباید انتظار انتشار بازی را داشته باشیم.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده