// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سرویس استریم ایکس باکس یعنی Project xCloud وارد مرحله جدیدی از آزمایش شد

فیل اسپنسر در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که سرویس Project xCloud در اواخر سال ۲۰۱۹ هم به‌صورت عمومی آزمایش می‌شود.

یکی از بحث‌های داغ صنعت بازی‌های ویدیویی، سرویس‌های استریم و آینده بازی‌های ویدیویی است. ازطرفی تیم ایکس‌باکس مایکروسافت در حال کار روی سرویس استریم قدرتمندی به‌نام Project xCloud هستند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این سرویس استریم وارد مرحله جدیدی از توسعه و آزمایش شده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌ باکس مایکروسافت، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است‌ که پروجکت ایکس‌کلود به فاز آزمایشی Takehome رسیده است و نتایج مثتبی نیز به همراه داشته است. به‌عبارتی اعضای تیم توسعه‌دهنده به‌جای آزمایش کردن این سرویس استریم از داخل استودیو، از داخل خانه‌شان و همانند یک کاربر عادی پروجکت ایکس‌کلود را مورد آزمایش قرار داده‌اند. ازاین‌رو بهتر از گذشته می‌توانند نواقص این سرویس استریم را برطرف کنند.

درادامه اسپنسر اعلام کرده است که دراواخر سال ۲۰۱۹، سرویس Project xCloud برای آزمایش عمومی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این خبر درحالی است‌که برد سمس، یکی از اینسایدرهای مایکروسافت، اعلام کرده بود که مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019، عملکرد پروجکت ایکس‌کلود در محیط خانه را به‌نمایش می‌گذارد. احتمال دارد عرضه Takehome این سرویس استریم هم به‌همین دلیل باشد.

مایکروسافت وعده داده است که بازیکنان ازطریق پروجکت ایکس‌کلود می‌توانند کیفیتی برابر با کنسول را روی دستگاه خود تجربه کنند. همچنین در یکی از برنامه‌های اینساید ایکس‌باکس، مجری برنامه بازی Forza Horizon 4 را روی گوشی موبایل خود تجربه کرد. باید منتظر ماند و ببینیم پروجکت ایکس‌کلود چه عملکردی را از خود به‌نمایش خواهد گذاشت. نظیر شما کاربران زومجی در مورد سرویس‌های استریم چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده