// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

اسپیرو محصولات گیمینگ لاجیتک جی را در ایران معرفی کرد

روز گذشته شرکت اسپیرو، نماینده رسمی محصولات لاجیتک در ایران محصولات گیمینگ و ویدیو کنفرانس این شرکت را به مدیران کسب و کارهای ایرانی معرفی کرد.

در جریان مراسمی که شب گذشته در خانه کارمان در تهران برگزار شد شرکت اسپیرو نماینده رسمی محصولات لاجیتک جدیدترین محصولات گیمینگ و ویدیو کنفرانس این شرکت در ایران را برای جمعی از مدیران کسب و کارهای ایرانی معرفی کرد. در جریان این رویداد سهیل ترکان، مدیرعامل شرکت اسپیرو با اشاره به رشد فروش محصولات شرکت لاجیتک در جهان از حضور ۷ هزار کارمند در ۳۰ دفتر لاجیتک در سراسر جهان خبر داد و از این گفت که گردش مالی لاجیتک تنها در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بوده است. ترکان با اشاره به دسته‌بندی‌های مختلف محصولات لاجیتک در انواع خانگی، بازی، خلاقیت و بهروری، موسیقی و همکاری ویدیویی، دو گروه بازی و ویدیو کنفرانس را دارای بیشترین رشد دانست.

اسپیرو اسپیکر G560  لاجیتک

اسپیکر گیمینگ G560 از جمله‌ی محصولاتی بود که شب گذشته در رویداد لاجیتک معرفی شد. به‌گفته پاتریشیا محمودی، مدیر فروش سازمانی لاجتیک اسپیکرهای G560 از جمله‌ی نخستین اسپیکرهایی هستند که از فناوری لایت‌سینک برای بازی‌های پی‌سی پشتیبانی می‌کنند. به‌لطف این فناوری کاربران می‌توانند نور پس زمینه در بازی‌ها را با نورپردازی منحصر‌به‌فرد اسپیکرها در پشت LCD داشته باشند. اسپیکرهای G560 لاجیتک همچنین با حداکثر قدرت ۲۴۰ وات، پشتیبانی از اتصال یو‌اس‌بی، AUX و بلوتوث ۴.۱ و بازه فرکانس 18KHz تا 40KHz قرار است تا حسی فراگیر را به کاربران القا کنند.

درکنار اسپیکر G560، اسپیرو ماوس و صفحه کلیدهای لاجیتک را نیز به این رویداد آورده بود؛ طبق گفته پاتریشیا محمودی از جمله ویژگی ماوس‌های قابلیت لایت اسپید (LightSpeed) است. به‌گفته محمودی، راه‌حل لاجیتک برای رفع مشکل کندی ماوس‌های بی‌سیم درنهایت به تکنولوژی لایت اسپید منتهی شد. به‌لطف این فناوری اکنون ماوس‌های بی‌سیم لاجیتک حتی عملکردی سریع‌تر از ماوس‌های سیم‌دار دارند و این موضوع توسط گیمرهای حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیک آزمایش و تایید شده است. از جمله ماوس‌های لاجتیک که دارای این فناوری هستند می‌توان به دو ماوس G305 و G903 اشاره کرد. به‌گفته مدیر فروش سازمانی اسپیرو به‌ویژه ماوس G903 امکان شارژ بی‌سیم را با استفاده از گیم‌پد POWERPLAY به کاربر می‌دهد تا کاربر دیگر در هنگام تجربه بازی‌ها نگران اتمام شارژ ماوس خود نباشد.

کیبورد G910 لاجیتک دیگر محصولی بود که اسپیرو توضیحاتی را در رابطه با آن‌ ارائه کرد. پاتریشیا محمودی ابتدا به تکنولوژی لایت‌سینک موجود در صفحه کلیدهای G910 اشاره کرد که امکان انتخاب نورپردازی دلخواه در این صفحه کلیدها را می‌دهد و سپس وجود کلید‌های Anti Ghosting با پاسخگویی بالا را از جمله نکات مثبت G910 برشمرد.

فرمان G29 لاجیتک

اما آخرین محصولی که در رویداد شب گذشته لاجیتک برای مدیران کسب و کارها معرفی شد، دو کنترلر فرمان آشنا برای بسیاری از گیمرها بود. نسخه G920 برای کاربرانی ایکس‌باکس وان و پی‌سی و فرمان بازی G29 برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی مدت‌ها است که در بازار ایران وارد شده است و لاجیتک با پشتیبانی نرم‌افزاری سعی دارد تا این محصولات را هنوز هم در بازار حفظ کند. این در حالی است که لاجیتک جی دنده مخصوص این دو فرمان را نیز با نام Driving Force Shifter روانه بازار کرده است. نکته مهم در رابطه با محصولات فوق گارانتی آن‌ها توسط شرکت اسپیرو است.

شرکت اسپیرو، نمایندگی رسمی محصولات لاجیتک در ایران درکنار محصولات گیمینگ، محصولات ویدیو کنفرانس لاجیتک را نیز به رویداد آورده بود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به ویدیو کنفرانس Meetup با پوشش ۱۲۰ درجه‌ای محیط مناسب برای اتاق کنفرانس بزرگ و ویدیو کنفرانس Group مناسب برای اتاق‌های کوچک‌تر اشاره کنیم. در این رویداد همچنین کرگ هیل، مدیر خاورمیانه تجهیزات ویدیویی لاجیتک و کی‌پی سیم (KP Sim)،‌ مدیر گروه محصولات بازی لاجیتک در جنوب شرقی آسیا ازطریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند که هرکدام با ارائه آمار از اهمیت بازار بازی‌های ویدیویی و بازار ویدیو کنفرانس در جهان برای نمایندگان فروشگاه‌ها حاضر در رویداد گفتند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده