نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

رکورد اورکلاک جهان توسط SPECTRIX D60G شکست

 ADATA اعلام کرد که توانسته حافظه رم SPECTRIX D60G RGB DDR4 را به فرکانس 5643MT/s برساند و رکورد اورکلاک جهان را بزند. 

ADATA که دومین تولیدکننده ماژول‌های DRAM و SSD در جهان است، اعلام کرد که در آزمایشگاه اورکلاک XPG موسوم به XOCL توانسته است حافظه رم SPECTRIX D60G RGB DDR4 را به فرکانس 5643MT/s برساند. این رکورد در کنار CPU قدرتمند Intel Core i9 و مادربرد MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC با بهره‌گیری از یک سیستم خنک‌کننده نیتروژن مایع به دست آمده است. لازم به ذکر است نتایج این آزمایش مورد تائید قرار گرفته و در HWBOT منتشر شده است.

بیشترین میزان نورپردازی RGB در هر میلی‌متر مربع

ماژول رم D60G بیش از هر ماژول دیگری دارای ویژگی نورپردازی RGB است؛ در واقع بیش از ۶۰ درصد سطح این ماژول با نورپردازی RGB پوشانده شده است. پنل‌های RGB این محصول در کناره‌های آن قرار گرفته‌اند تا با ایجاد یک جریان سیال نوری، علاوه بر ارائه عملکردی فوق‌العاده، هر بیننده‌ای را مسحور کنند و تحت تاثیر قرار دهند. در طراحی منحصربه‌فرد D60G از برش‌های چندوجهی الماس و نوشتار XPG الهام گرفته شده است که نمود آن در طراحی X-light و در لبه‌های این ماژول به وضوح قابل تشخیص است.

نورپردازی RGB قابل‌برنامه‌ریزی

کاربرانی که از ماژول حافظه D60G استفاده می‌کنند می‌توانند حال و هوای سیستم گیمینگ خود را با افکت‌های نوری قابل برنامه‌ریزی، شخصی‌سازی کنند. آن‌ها می‌توانند علاوه بر افکت‌های مورد نظر خود، سرعت و میزان نور موجود در هر یک از این افکت‌ها را شخصی‌سازی کنند. این کار بدون هیچ زحمت خاصی و از طریق نرم‌افزار XPG RGB Sync صورت می‌گیرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از نرم‌افزارهای پیش فرض مادربورد برای شخصی‌سازی جلوه‌های بصری این ماژول استفاده کنند.

پایدار، بادوام و قابل اعتماد

برای بهره‌مندی از یکپارچگی کامل سیگنال، قابلیت اطمینان و پایداری بیشتر، D60G با استفاده از تراشه‌های باکیفیت و یک هیت سینک فلزی ساخته شده است که به صورت موثری موجب افزایش طول عمر ماژول می‌شود. همچنین با پشتیبانی از XMP 2.0 کاربران می‌توانند بدون نیاز به تغییرات در بایوس، سیستم خود را به راحتی از طریق سیستم‌عامل اورکلاک کنند. این محصول به خاطر دوام بسیار بالا به زودی با گارانتی مادام العمر شرکت آونگ به بازار عرضه می‌شود.

درباره XPG:

برند XPG توسط شرکت ADATA و به‌منظور ارائه محصولاتی درخور گیمرها و کاربران حرفه‌ای به وجود آمده است. برند XPG سعی دارد محصولاتی توسعه دهد که به عملکردی فراتر از محصولات معمول موجود در بازار برسد. این هدف رابطه تنگاتنگی با نیاز گیمرهایی دارد که برای اجرای بی‌نقص بازی‌های خود، نیازمند سخت‌افزاری قدرتمند هستند. جدا از مبحث عملکرد، هر محصول XPG باید بتواند از آزمون‌های سخت‌گیرانه ADATA A+ نیز سربلند بیرون بیاید. این آزمون‌ها تضمین می‌کنند که هر محصول دارای بالاترین میزان کارایی و حائز بهترین استانداردهای عملکردی است. در کنار دوام، ثبات و عملکرد فوق‌العاده، محصولات XPG همیشه با طراحی‌های جذاب خود بینندگان را به خود خیره ساخته‌اند. در زمینه طراحی، محصولات XPG تا کنون جوایزی ارزنده مانند Japan's Good Design را به خود اختصاص داده‌اند. همان‌طور که می‌بینید، هدف نهایی محصولات XPG این است که هر لحظه را برای شما به لحظه‌ای جذاب بدل کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده