نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

شایعه: پنگوئن و زن گربه ای آنتاگونیست‌های اصلی فیلم جدید بتمن هستند

طبق شایعات منتشر شده، فیلم The Batman دارای چند شخصیت شرور خواهد بود که پنگوئن و زن گربه‌ای دو شخصیت اصلی منفی این فیلم هستند.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، گزینه اصلی بازی در نقش شوالیه تاریکی جدید سینما در فیلم The Batman (بتمن) است. با این حال، حضور پتینسون هنوز قطعی نیست و طبق گفته ددلاین و هالیوود ریپوتر، کمپانی برادران وارنر گزینه‌های دیگری از جمله نیکلاس هولت، آرمی همر و آرون تایلر-جانسون، را برای بازی در نقش نقش بروس وین جدید در فهرست خود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از شخصیت‌های شرور فیلم Batman منتشر شده است. وب‌سایت هالیوود ریپوتر گزارش داد که برادران وارنر به دنبال استخدام چند بازیگر برای نقش‌های شرور و منفی فیلم است و در حال حاضر اطلاعات دو شخصیت که قرار است شخصیت‌های شرور و منفی اصلی فیلم باشند، نیز منتشر شده است. 

Catwoman

هالیوود ریپورتر می‌گوید که دو شخصیت پنگوئن و کت وومن، دو آنتاگونیست اصلی فیلم The Batman هستند. علاوه بر این، کولایدر نیز گفته که از منابع خود شنیده که شخصیت ریدلر یکی دیگر از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم جدید بتمن است. با اینکه در حال حاضر مشخص نیست که در این فیلم از دنیای DC (دی سی) قرار است شاهد چند شخصیت شرور و منفی باشیم، اما برخی از منابع می‌گویند که در این فیلم شاهد حضور چند شخصیت شرور خواهیم بود که تمرکز آن روی دو شخصیت است و برخی از منابع دیگر نیز اعتقاد دارند که فیلم The Batman دارای شِش شخصیت شرور است که تمرکز اصلی آن روی شخصیت پنگوئن خواهد بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران احتمالی این شخصیت‌ها منتشر نشده است.

The Riddler

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم Batman قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده