// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳

تریلر هنگام انتشار بازی موبایل Durango: Wild Lands منتشر شد

همزمان با انتشار بازی موبایل Durango: Wild Lands، استودیو نکسون تریلر هنگام عرضه این بازی را نیز منتشر کرد.

بازی Durango: Wild Lands که توسط استودیو What! Studio توسعه داده شده و توسط استودیو نکسون نیز منتشر شده است، شما را به دنیایی پر از دایناسور در قالب گوشی‌های موبایل می‌برد. استودیو Nexon پیش‌تر وظیفه‌ی انتشار بازی‌هایی مانند Lawbreakers را برعهده داشته است. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل و به مناسبت انتشار این بازی توسط استویو نکسون، تریلر هنگام عرضه‌ای نیز برای آن منتشر شده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، بازی Durango: Wild Lands شما را به واسطه‌ی یک اختلال در فضا-زمان، به دوران ماقبل تاریخ و به میان دایناسورها می‌برد. در این بین، اشیا و منابعی نیز از دوران حال به زمان دایناسورها منتقل شده که شما را در ماجراجویی‌های‌تان یاری خواهند داد. در این بازی شاهد سیستم ساخت و ساز شهر و ساختمان هستیم و همچنین می‌توانید با همکاری سایر بازیکنان، از یک جمع چندنفره که در چادر زندگی می‌کنند آغاز کنید و محل زندگی خود را به شهر کوچکی تبدیل کنید که آغازگر اتحاد و تاسیس قبیله و گروه شما شود تا بتوانید برای بقا و به‌دست آوردن منابع بیشتر، با سایر قبایل و دایناسورها به نبرد بپردازید یا حتی با رام کردن و به‌کار گیری این موجودات خطرناک، دست برتری نسبت به رقبای خود پیدا کنید. بنا به گفته‌های استودیو نکسون، این بازی همچنین قرار است به‌زودی پذیرای حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) نیز باشد که همین مساله باعث داغ‌تر شدن رقابت‌های آن می‌شود.

Durango Wild Lands

این بازی نسبت به سایر بازی‌های سبک MMO، بزرگ‌تر و عمیق‌تر ساخته شده و همین مساله می‌تواند به افزایش تعداد طرفداران و همچنین باقی ماندن بازیکنان در این بازی کمک بسیاری کند. تامی لی، مدیر ارشد استودیو نکسون، در مورد این بازی ابراز امیدواری کرده و گفته:

استودیو What! Studio تمامی تلاش خود را برای ساخت بازی به‌کار گرفته تا بتوانیم شاهد یک بازی بزرگ در سبک MMO باشیم. بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم استقبال بازیکنان برای رقابت و نبرد در محیط خشن و پر از دایناسور این بازی به چه شکل خواهد بود.

در پایان شما را به تماشای تعدادی از تصاویر بازی موبایل Durango: Wild Lands دعوت می‌کنیم. این بازی در حال حاضر برای اندروید و iOS منتشر شده است:

Durango Wild Lands

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده