// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵

G2 Esports و Team Liquid راهی فینال مسابقات MSI 2019 بازی League of Legends شدند

فینالیست‌های مرحله اصلی رویداد Mid-Season Invitational 2019 بازی League of Legends بعد از بیست روز رقابت مشخص شدند.

رویداد Mid-Season Invitational 2019 بازی League of Legends که به نام MSI 2019 نیز معروف است شب گذشته به مرحله فینال رسید. این رویداد با حضور سیزده تیم مطرح بازی LOL که به‌صورت ملی در آن شرکت کرده‌اند از یازدهم اردیبهشت شروع شده است و امروز با برگزاری فینال رویداد به پایان خواهد رسید. نکته قابل‌توجه در مورد این تورنمنت راه‌یابی دو تیم G2 Esports و Team Liquid به فینال رقابت‌ها است. هر دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی با پیروزی در مقابل رقبای قدرتمند شرقی خود راهی فینال این مرحله از رقابت‌ها شده‌اند که همین موضوع باعث تعجب بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش الکترونیک شده است.

اولین بازی نیمه‌نهایی بین تیم‌های Invictus Gaming و Team Liquid برگزار شد. تیم Liquid در این بازی حمایت بیشتری را به همراه داشت، ولی قبل از شروع بازی انتظار می‌رفت که تیم IG در یک بازی نسبتا راحت از سد این تیم آمریکای شمالی عبور کند و یکی از فینالیست‌های رویداد باشد. برخلاف انتظارات اولین بازی نیمه‌نهایی تورنمنت MSI 2019 با برتری ۲:۰ بازیکنان لیکویید شروع شد. با اینکه تیم IG توانست بازی سوم را از آن خود کند، ولی درنهایت Team Liquid با کسب نتیجه ۳:۱ توانست به‌عنوان اولین نماینده غربی راهی فینال مسابقات Mid-Season Invitational 2019 شود.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر، دو تیم SK Telekom T1 و G2 Esports قرار داشتند. تیم SKT تا به امروز در چهار دوره از مسابقات جام‌جهانی بازی League of Legends به فینال مسابقات راه‌پیدا کرده است که در سه دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. در سمت دیگر G2 Esports به‌عنوان یک تیم مطرح اروپایی راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شده بود و مانند بازی قبل کسی انتظار پیروزی یک تیم غیر چینی را نداشت. دومین بازی نیمه‌نهایی با پیروزی SKT در بازی اول شروع شد ولی در بازی دوم تیم G2 انگیزه لازم را جهت شکست دادن غول‌های چینی به نمایش گذاشت. درنهایت در این بازی تیم SKT نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند و نماینده اروپا با کسب نتیجه ۳:۲ راهی مرحله بعدی شد. این بازی را می‌توان به‌عنوان انتقام تیم G2 از SKT اعلام کرد؛ تیم SKT در سال ۲۰۱۷ در فینال مسابقات MSI با شکست G2 به‌عنوان قهرمانی مسابقات دست یافته بود.

دانلود از آپارات

باتوجه‌به نتایج کسب شده در مرحله نیمه‌نهایی بازی فینال امروز بین نمایندگان آمریکای شمالی و اروپا پیگیری خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Riotgames در توییچ یا با دنبال کردن کانال lolesports در یوتیوب به دیدن بازی‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده