// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Castlevania Anniversary Collection پذیرای نسخه ژاپنی‌ بازی‌ها می‌شود

شرکت کونامی اعلام کرده که به‌زودی قرار است با آپدیت بازی Castlevania Anniversary Collection، نسخه‌های ژاپنی مجموعه نیز به این بازی اضافه شود.

سه روز پیش مورخ ۱۶ ماه مه (۲۶ اردیبهشت ماه) بود که بازی Castlevania Anniversary Collection منتشر شد. حال و براساس جدیدترین اخبار بازی و بنا به اطلاعاتی که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، قرار است این بازی یک آپدیت دریافت کند. این به‌روزرسانی رایگان قرار است نسخه‌ی ژاپنی بازی‌ها را به این مجموعه محبوب اضافه کند که توسط شرکت کونامی انجام خواهد گرفت. براساس گفته‌های این بلاگ، شرکت Konami این آپدیت را به‌دلیل خواسته‌های کاربران منتشر خواهد کرد.

فعلا اطلاعات بیشتری در رابطه با این آپدیت اعلام نشده است. بازی Castlevania Anniversary Collection در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است. چهار بازی ابتدایی که وارد این مجموعه شدند بازی‌های Castlevania ،Castlevania II: Belmont’s Revenge ،Castlevania III: Dracula’s Curse و Castlevania IV بودند. بازی‌های بعدی نیز شامل Castlevania Bloodlines ،Kid Dracula ،Castlevania the Adventure و Castlevania II: Simon’s Quest هستند.

بازی Castlevania II: Simon’s Quest تاحدودی با سایر بازی‌های سری متفاوت بود. به این دلیل که با بهره‌گیری از یک‌سری المان‌های نقش آفرینی، شخصیت بازی را قادر به برقراری ارتباط با مردم شهر داخل بازی و خرید آیتم از آن‌ها می‌کرد. بازی همچنین از یک سیستم شب و روز نیز بهره‌مند بود که بنابه زمانی‌که در آن بودید، باعث تغییراتی در گیم‌پلی می‌شد که در نوع خود جالب بود.

سراغ بازی Kid Dracula که برویم باید گفت که این عنوان تنها در کشور ژاپن برای Famicom عرضه شد. این بازی نیز به‌نوعی از سایر بازی‌های مجموعه متفاوت بود. شما در نقش یک خون آشام کوچک بازی می‌کردید. طبق اطلاعاتی که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، نسخه‌ی انگلیسی از این بازی کلاسیک نیز عرضه خواهد شد.

اولین بازی این مجموعه که قابل حمل یا به اصطلاح پورتیبل بود، بازی Castlevania the Adventure است. این بازی در ابتدا و در سال ۱۹۸۹ برای کنسول Game Boy عرضه شد؛ کنسولی که روند گیم‌پلی را کمی محدود می‌کرد. برخلاف نسخه‌های کنسولی بازی‌های مجموعه Castlevania، این بازی امکان استفاده از اسلحه‌های جایگزین را به شما نمی‌داد و موفقیت شما را محدود به استفاده از تنها یک سلاح می‌کرد. گفتنی است تجربه چنین حالتی روی کنسول باید جالب باشد.

بازی Castlevania Bloodlines نیز در ابتدا روی کنسول سگا جنسیس عرضه شد و داستان دو شخصیت John Morris و Eric Lecarde را نشان می‌داد که در تلاش بودند تا مانع از احیای خون‌آشام توسط شخصیت دراکولا شوند. این بازی همچنین برای اولین‌بار مزین شده بود به موسیقی که توسط میچیرو یامانه، نواخته شده بود؛ کسی که وظیفه‌ی ساخت موسیقی را برای این مجموعه تاکنون برعهده داشته است.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده