// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

رویداد سالگرد Overwatch به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

کاربران بازی Overwatch از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند رویداد سومین سالگرد این بازی تیراندازی را تجربه کنند.

تقریبا به سومین سالگرد عرضه بازی Overwatch نزدیک می‌شویم و شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ، رویداد مخصوصی را برای کاربران در نظر گرفته است. در این رویداد بازیکنان می‌توانند حالت جدید و آیتم‌های تزئینی مختلفی را کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رویداد سالگرد بازی Overwatch از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۱ مِی) تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بخش آیتم‌های تزئینی می‌توان به شش پوسته لجندری و سه پوسته اپیک اشاره کرد. همچنین سه رقص جدید هم برای سه قهرمان Wrecking Ball، باپتیست و Ashe در نظر گرفته شده است. درادامه مشخص شده است که Brawl فصلی هم به‌بخش آرکید بازی اضافه می‌شود.

Brawl بازی به‌صورت روزانه بین Storm Rising Brawl و Overwatch Archives Brawl تغییر پیدا می‌کند. دراین‌میان اشاره کنم که در جریان رویداد سالگرد بازی اورواچ، اگر به‌صورت روزانه وارد بازی شوید، یک لوت باکس لجندری دریافت می‌کنید که به‌صورت تضمین شده یک آیتم لجندری در داخل آن قرار داده شده است. همچنین اگر باندل ۵۰تایی لوت باکس‌ها را خریداری کنید، علاوه‌بر ۵۰ جعبه، تعدادی جعبه لجندری اضافه‌تر هم کسب می‌کنید. همچنین لوت باکس‌های فصلی رویدادهای گذشته هم در میان لوت باکس‌های این رویداد قرار دارند.

در انتها مشخص شده است که به مناسبت رویداد سالگرد بازی Overwatch، این بازی از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه الی هفت خرداد ماه (۲۸ می) به‌صورت رایگان در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد. همچنین هم‌اکنون نسخه رایگان این بازی روی کنسول‌ها قابلیت پری‌لود را دریافت کرده است.


منبع Overwatch
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده