// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم The Goon بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار ساخته خواهد شد

از هفت سال پیش به واسطه یک کمپین کیک‌استارتر بسیاری از دنبال کنندگان کمیک‌های The Goon چشم به راه ساخت فیلم The Goon بودند و حالا به وسیله Fox قرار است به خواستشان برسند.

استودیو Blur در صفحه کیک‌استارتر The Goon اعلام کرده است که کمپانی فاکس قرن بیستم قصد دارد فیلمی را که هواداران سال‌ها است انتظار آن را می‌کشند بسازد. Blur در این باره نوشت:

با مشارکت سخاوتمندانه شما، ما توانستیم طرح کلی فیلم را کامل کنیم [یک سری تصاویر، نقاشی و طرح داستانی که خط‌مشی فیلم را برای سرمایه‌گذار مشخص می‌کند] که با یک صداگذاری فوق‌العاده، طراحی صدای عالی و موسیقی مناسبی همراه است.

کمیک‌های The Goon پیرامون یک شخصیت تبهکار و عضلانی رقم می‌خورد که با دست‌مایه قرار دادن ارواح، زامبی‌ها و... ماجراهایی کمدی را برای خوانندگانش روایت می‌کند. پخش این کمیک‌ها از سال ۱۹۹۹ (اواخر سال ۱۳۷۷) شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. همچنین اریک پاول، در سال ۲۰۱۱ یک نسخه فرعی نیز برای این مجموعه کمیک نوشت که با بازخوردهای مثبتی از سوی هواداران مواجه شد و به همین خاطر ممکن است در این فیلم اشاراتی به آن‌ها نیز صورت بگیرد.

قطعا اقتباس از کمیک‌های اینچنینی به خودی خود بسیار جالب توجه است، اما می‌بایست صبر کرد و دید فاکس قصد دارد تا چه اندازه به داستان و ماجرای اصلی پایبند باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده