// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

بازیگر نقش یورون گریجوی از فصل هشتم سریال Game of Thrones دفاع می‌کند

پیلو آزبک، بازیگر نقش یورون گریجوی، در مقابل طرفداران خشمگین به حمایت از سریال Game of Thrones پرداخت و دیوید بنیاف و دی. بی. وایس را به زبان استعاری، لایق بهترین‌ها خطاب کرد.

این خبر، بخش‌هایی از داستان Game of Thrones، از ابتدا تا انتهای قسمت پنجم فصل هشتم آن را اسپویل می‌کند

.

.

.

از آن‌جایی که دیگر تنها و تنها یک اپیزود تا زمان پایان یافتن همیشگیِ «بازی تاج و تخت» باقی مانده است، اکنون بحث‌ها درباره‌ی سطح کیفی فصل هشتم آن، در نقطه‌ی اوج خودشان قرار دارند. ولی به نظر می‌رسد پیلو آزبکِ دانمارکی، لابه‌لای شرح و بسط یافتن توقف‌ناپذیر جنگ اینترنتی مخالفان و موافقان Game of Thrones، در گروه موافقان فصل هشتم قرار می‌گیرد؛ چرا که به‌تازگی، صحبت‌هایی را در حمایت از شورانرهای سریال، بیان کرده است؛ در بخش‌های پایانی مصاحبه‌ای مفصل که قسمت‌هایی از آن در ادامه، قابل مطالعه هستند.

مصاحبه‌گر: از تو خیلی ممنونم که این وقت را به ما می‌دهی.

پیلو آزبک: اوه قطعا. من بالاخره در Game of Thrones جان دادم و اکنون تمامِ زمان موجود در دنیا برای حرف زدن را دارم و می‌توانم صادقانه راجع به سریال صحبت کنم.

مصاحبه‌گر: خب، معرکه است. راست‌گو باش و دیوانه‌بازی دربیاور. چه احساسی داری؟

پیلو آزبک: احساسی عالی دارم. بسیار بسیار از اینکه بخشی از آن بوده‌ام، سپاسگزارم. به‌عنوان یک بازیگر، شما همیشه به‌دنبال سکانس‌های بیشتر هستید و موارد بیشتری برای کار کردن با آن‌ها می‌خواهید. شما می‌خواهید تا آن‌جا که ممکن است، در تصاویر سریال دیده شوید. ولی همه‌ی این‌ها به کنار، شما درنهایت از اینکه عضو تیم سازنده‌ی یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های دنیا بوده‌اید، سپاسگزار هستید.

مصاحبه‌گر: تو با یک نبرد شدیدا حماسی از سریال خارج شدی. برای من درباره‌ی ضربه‌ی سنگینی بگو که در آن سکانس به نیکولای کاستر-والدو (بازیگر نقش جیمی لنیستر) وارد کردی.

پیلو آزبک: واقعا سکانس دشواری بود. ما شاید [برای فیلم‌برداری آن] کمک‌های کمی از بازیگران بدل گرفته باشیم. البته دقیقا خاطرم نیست. اصلا حالا که کمی بیشتر دقت می‌کنم، می‌بینم لحظه به لحظه‌اش را خودمان اجرا کردیم؛ چرا که فکر می‌کنم در تمام طول نبرد، شما صورت‌های ما را می‌بینید. هرچند خودم هنوز قسمت پنجم را ندیده‌ام.

Game of Thrones

مصاحبه‌گر: تو حتی بخش‌هایی کوتاه از اپیزود پنج فصل هشت را ندیده‌ای؟

پیلو آزبک: نه. من از فصل ششم به بعد، هیچ قسمتی از سریال را تماشا نکردم.

مصاحبه‌گر: چه‌طور؟

پیلو آزبک: من یکی از طرفداران پر و پا قرص Game of Thrones بودم؛ یکی از بزرگ‌ترین طرفدارانش. این سریال جزو علایق اصلی من بود و به آن عشق می‌ورزیدم. ولی از لحظه‌ای که سریال تبدیل به کار من شد، دیگر نسبت به همه‌چیزِ آن رفتاری حرفه‌ای داشتم. پس باید مقداری خودم را از آن جدا می‌کردم. این کار من بود و کسی نمی‌خواهد کارش را وارد محیط خانه کند. تو در خانه، فقط می‌خواهی روی خانواده و دوستانت تمرکز کنی و در حال کار کردن نباشی. پس من و خانواده‌ام باید از خیر تماشای آن می‌گذشتیم و مثلا شروع به تماشای سریال Modern Family درکنار یکدیگر کردیم.

مصاحبه‌گر: اکنون که هم سرسی و هم یورون مرده‌اند، تو برای چه کسی عمیق‌ترین ارزش را قائل می‌شوی؟

پیلو آزبک: (با مکث زیاد) من عمیقا به دیوید و دن (شورانرهای سریال) اهمیت می‌دهم. به اینکه آن‌ها از چیزی که ساخته‌اند، راضی و خوشحال باشند؛ چون فعلا، برخی از مردم شدیدا عصبانی هستند.

مصاحبه‌گر: و فکر می‌کنی که در ادامه از اثرشان راضی خواهند بود؟

پیلو آزبک: بله. فکر می‌کنم همین‌طور باشد. چون اکنون، بعضی از مردم شدیدا عصبانی هستند. بعضی از مردم شدیدا عصبانی هستند و برخی از آن‌ها، شدیدا شاد و راضی به نظر می‌رسند. من می‌گویم دوستان، لطفا فقط... [او مخاطبان را به کنترل کردن واکنش‌های‌شان دعوت می‌کند]. همه با درنظرگرفتن شرایط موجود، بهترین کاری را که در توان‌شان بوده است، انجام داده‌اند. و من فکر می‌کنم که سریال پس از گذر سال‌ها در آزمونِ زمان، سرفراز خواهد بود. راستش را بخواهید، به خدا قسم می‌خورم که باور دارم باتوجه‌به زحمات‌شان، این دن وایس و دیوید بنیاف هستند که روی تخت آهنین اصلی خواهند نشست.

Stephen King

البته علاوه‌بر پیلو آزبک و کیت هرینگتون، افراد شناخته‌شده‌ای از خارج از دنیای سریال هم از فصل هشتم «بازی تاج و تخت»، حمایت‌های سفت‌وسختی کرده‌اند؛ از جک بلک که چند ساعت قبل، سریال را در طول تمامی سال‌های پخشش فوق‌العاده و لایق دریافت صفت «بهترین» دانست و راجع به قطعیت دل‌تنگی زودهنگام مخاطبان برای آن حرف زد، تا یکی از سلاطین زنده‌ی دنیای داستان‌گویی یعنی استیون کینگ که رسما گفت فصل هشتم Game of Thrones را عاشقانه دوست دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده