نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

شبکه آمازون ساخت سریال The Tick را پس از دو فصل متوقف ساخت

بر اساس خبری جدید، به‌تازگی شبکه آمازون ساخت و تولید سریال The Tick (تیک) با بازی پیتر سرافیناویچ را پس از دو فصل، لغو کرد.

شبکه آمازون در تصمیمی جدید، سریال کمدی و ابرقهرمانی The Tick (تیک) با بازی پیتر سرافیناویچ را پس از پخش دو فصل، لغو کرد و طرفداران این سریال، باید با مجموعهٔ محبوب خود خداحافظی کنند. این سریال ابرقهرمانی توسط بن ادلاند که یک هنرمند و نویسنده دنیای کتاب‌های کامیک هم هست، ساخته شده است. بن ادلاند کسی بود که در ابتدا تنها مغز متفکرِ ساخت و طراحی خود کتاب شخصیت تیک بود و او بود که اولین بار کتاب‌هایی با محوریت این شخصیت حشره-مانند را منتشر کرد. هنرمندانی مانند پیتر سرافیناویچ در نقش شخصیت اصلی و ابرقهرمانی که شهر را از خطرات نجات می‌دهد و گریفین نیومن در نقش دوست و همکار تیک، با نام آرتور از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال کمدی و ابرقهرمانی حضور دارند و به هنرنمایی می‌پردازند.

بن ادلاند در توییتی خبر لغو ساخت فصل سوم این سریال را اعلام کرد که توییت وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

از اعلام این خبر که شبکه آمازون تصمیم به لغو ساخت سریال The Tick گرفته است، بسیار متأسفم. خجالت نمی‌کشم که بگویم این سریال، بازیگرانش، داستانش و پیامی را که می‌رساند دوست داشتم. سرنوشت این‌طور رقم خورد که من و همکارانم برای ادامهٔ این سریال، به دنبال جایی دیگر (غیر از شبکه آمازون) باشیم.

در سریال تیک، بازیگرانی چون پیتر سرافیناویچ، گریفین نیومن، والوری کوری، برندان هاینز، یارا مارتینز و جک ارل هارلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فصل ابتدایی این سریال شامل ۱۲ قسمت و فصل دوم ۱۰ قسمتی بود. این سریال در حدود ۲۰۰ کشور روی آنتن رفت و مشترکان آمازون پرایم همچنان می‌توانند به آرشیو قسمت‌های سریال The Tick دسترسی داشته باشند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده