نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

میشل رودریگز در فیلم Fast and Furious 9 باز خواهد گشت

میشل رودریگز، بازیگر نقش لتی سرانجام با یونیورسال قرارداد جدید امضا کرد تا شاهد بازگشت او در فیلم Fast and Furious 9 باشیم.

سال ۲۰۱۷ بود که میشل رودریگز، بازیگر نقش لتی در مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین)، گفت که اگر تهیه کنندگان برای شخصیت‌های زن این مجموعه توجه و احترام بیشتری قائل نشوند، او ممکن است تصمیم به جدایی از این مجموعه بگیرد و در قسمت نهم آن حضور نداشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رودریگز تصمیم به بازگشت در فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) گرفته و تهیه کنندگان نیز یک نویسنده زن را برای بازنویسی بخش‌های از فیلمنامه این فیلم اکشن استخدام کرده‌اند. در مصاحبه با بلومبرگ، رودریگز در مورد مجموعه سریع و خشن و دلیل تصمیم او در سال ۲۰۱۷ برای جدایی احتمالی از این مجموعه گفت:

من احساس کردم که به اندازه کافی صدای زنان در این مجموعه وجود ندارد و احساس نمی‌شود.

میشل رودریگز

رودریگز و دونا لانگلی، مدیر اجرایی یونیورسال پیکچرز به توافق رسیدند که مجموعه Fast and Furious نیاز دارد در بخش‌هایی بهتر شود و به همین منظور یونیورسال تصمیم گرفت تا یک نویسنده زن را استخدام کند. رودریگز ادامه داد:

اگر من به گذشته بازگردم، واقعا می‌خواهم که یک نویسنده زن در مجموعه حضور داشته باشد تا صدای زنان را بهتر انتقال دهد و آن‌ها بالاخره این احترام را به من نشان دادند و منم برای بازگشت پاسخ مثبت دادم.

با توجه به صحبت‌های رودریگز، او تلاش کرده تا حداقل دیالوگ‌های او در فیلم Fast and Furious 9 که توسط نویسنده اصلی نوشته شده بود، توسط نویسنده زن بازنویسی شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله نام این نویسنده، در دسترس نیست. پیش از این تنها بازگشت وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، در قسمت نهم فیلم Fast and Furious تایید شده بود و همچنین جان سینا، بازیگر فیلم Bumblebee (بامبل بی)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده