نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

کارگردان انیمیشن The Boss Baby برای کارگردانی قسمت دوم آن بازمی‌گردد

تام مک گراث، کارگردان قسمت ابتدایی انیمیشن The Boss Baby (بچه رئیس)، کارگردانی دنبالهٔ این انیمیشن را هم بر عهده خواهد داشت.

طبق گزارش سایت دِدلاین، تام مک‌گراث، کارگردان قسمت ابتدایی انیمیشن The Boss Baby (بچه رئیس)، برای کارگردانی بچه رئیس 2 این اثر بازمی‌گردد. انیمیشن The Boss Baby یکی از انیمیشن‌های موفق بود که توانست به فروشی معادل ۴۶۸.۴ میلیون دلار در دنیا دست پیدا کند که سهم آمریکای شمالی ۱۶۷ میلیون دلار و سهم دیگر نقاط دنیا ۳۰۱.۴ میلیون دلار بود. پس از فروش موفق در گیشه و البته نگاه مثبت منتقدان به این فیلم، شرکت دریم‌ورکس انیمیشن (DreamWorks Animation) اعلام کرد که دنباله این انیمیشن در دست ساخت است. در فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ زومجی می‌توانید انیمیشن مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

 Tom McGrath

همچون قسمت ابتدایی، الک بالدوین، مجری تلویزیون و بازیگر آمریکایی، در این انیمیشن صداپیشگی خواهد کرد و تیمی که قسمت اول را ساخته است، در ساخت این اثر هم حضور دارد. این انیمیشن بامزه، بر اساس کتاب مصوری که توسط مارلا فرازی نوشته شده، ساخته شده است.

داستان قسمت اول این انیمیشن که توسط یک راوی که پسر هفت ساله‌ای است، روایت می‌شود، از این قرار است که بچه‌ای وارد خانواده‌ای می‌شود و زندگی افراد خانواده را دستخوش تغییرات زیادی می‌کند. استیو بوشمی، جیمی کیمل، لیزا کودرو و مایلز بکشی از دیگر صداپیشگان قسمت اول این انیمیشن بودند. فیلم‌نامه انیمیشن The Boss Baby هم توسط مایکل مک‌کولرز نوشته شده است.

تام مک‌گراث کارگردانی انیمیشن‌هایی چون Madagascar (ماداگاسکار)، Madagascar: Escape 2 Africa (ماداگاسکار: فرار به آفریقا) و Madagascar 3: Europe's Most Wanted (ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب‌ترین‌های اروپا) را در کارنامه دارد.

The Boss Baby دارای یک دنباله در قالب سریالی انیمیشنی است که با همکاری شرکت انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس و سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، ساخته شده است. The Boss Baby: Back in Business نام این سریال انیمیشنی است و تاکنون دو فصل از آن پخش شده است. برندون ساویر، سازنده سریال The Penguins of Madagascar (پنگوئن‌های ماداگاسکار)، کار نوشتن فیلمنامه سریال The Boss Baby: Back in Business را بر عهده داشته و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده