نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

پوستری جدید از فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شد

پوستری جدید از فیلم Once Upon a Time in Hollywood،ساخته کوئنتین تارانتینو منتشر شد که در این پوستر، پوستری از فیلمِ درون فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو را شاهد هستیم.

در پوستر جدید منتشرشده از نهمین و جدیدترین ساختهٔ کوئنتین تارانتینو، کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را همزمان بر عهده دارد، یعنی فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، لئوناردو دی کاپریو را در پشت فرمان می‌بینیم و در واقع پوستر جدید، پوستری است که مربوط به فیلم درون داستانی می‌باشد و لئوناردو دی کاپریو در آنجا نقش شخصیت ریک دالتون را ایفا خواهد کرد. کارگردانی این فیلم را کارگردانی آثاری چون فیلم Inglorious Basterds (حرام‌زاده‌های لعنتی)، Django Unchained (جنگوی زنجیرگسسته) و فیلم کمدی سیاه و وسترنِ خشونت‌آمیز The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز) بر عهده دارد، اما وی در فیلم جدیدش به نوع فیلمسازی آثار اولیه‌اش همچون فیلم Pulp Foction (داستان عامه‌پسند) نزدیک شده است و این مرتبه قرار است ایالت کالیفرنیا، شهر لس آنجلس و پشت صنعت فیلمسازی هالیوود را از دریچهٔ دوربین این کارگردان با نگاه متفاوتش تماشا کنیم.

این پوستر متفاوت را در پایین مشاهده می‌کنیم:

Once Upon a Time in Hollywood

داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. دی‌کاپریو قرار است نقش ستاره سابق سریال‌های وسترن و پیت نقش بدلکار او را در این فیلم پرستاره بازی کند. در واقع شخصیت دی‌ کاپریو همسایه کناری خانه شارون تیت با بازی مارگو رابی، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood است.

ریک دالتون در این پوستر که عنوانش Operazione Dyn-o-Mite است با شخصیتی با نام مارگارت لی همراه است و ریک دالتون با لبخند در صحنه‌ای تعقیب‌وگریز دیده می‌شود و جای گلوله هم شیشه‌ٔ جلوی ماشینش را پر کرده است. این پوستر به سبک پوستر فیلم‌های دهه ۶۰ میلادی و با آن همان آب‌ورنگ طراحی شده است و تماشاچی را به همان دوره برده و به یاد فیلم‌های آن زمان می‌اندازد.

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ را بر عهده داشته‌ است.

گفتنی است فیلم Once Upon a Time in Hollywood در نهایت به لیست بلند بالای آثار مدعی کسب نخل طلا اضافه شدند. جشنواره کن 2019 از ۱۴ می ۲۰۱۹ (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) آغاز شده است و در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد ماه) به پایان می‌رسد. پیش از این فیلم Pulp Fiction در سال ۱۹۹۴ جایزه جشنواره کن را از آنِ تارانتینو کرده بود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده