// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

جزئیات بیشتری از بازی Call of Duty: Mobile در دسترس قرار گرفت

اکتیویژن اعلام کرده است که Call of Duty: Mobile در روز عرضه دارای پنج حالت و پنج نقشه‌ی مختلف است تا کاربران تجربه‌ی کاملی را کسب کنند.

چند روز پیش بود که بتای بازی اندروید و آیفون Call of Duty: Mobile در دسترس کاربران بعضی از کشورها قرار گرفت. حال با‌توجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی آیفون و اندروید کالاف دیوتی: موبایل، جزئيات بیشتری را از محتویات این بازی در دسترس کاربران قرار داده است.

اکتیویژن اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Mobile در روز عرضه دارای پنج نقشه‌ی مختلف است که این نقشه‌ها از نسخه‌های Modern Warfare و Black Ops انتخاب شده‌اند. به‌عبارتی نقشه‌های Crossfire، Crash و Killhouse از بازی Call of Duty: Modern Warfare، نقشه Firing Range از بازی Call of Duty: Black Ops و در انتها نقشه Standoff از بازی Call of Duty: Black Ops II در دل نسخه موبایل کالاف دیوتی قرار گرفته‌اند. همچنین طبق اسکرین‌شات‌های منتشر شده از نسخه بتا، نمایی از نقشه Nuketown هم مشاهده می‌شود، اما اکتیویژن اطلاعاتی در مورد این نقشه منتشر نکرده است.

جدا از نقشه‌های روز عرضه، پنج حالت مختلف هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. بازیکنان در روز عرضه می‌توانند حالت‌های Team Deathmatch، Free-For-All، Hardpoint، Domination و Frontline را تجربه کنند. نحوه‌ی شلیک و هدایت کاراکتر در بازی Call of Duty: Mobile هم به دو حالت تقسیم‌بندی می‌شود. حالت اول، Advanced نام دارد که بازیکنان شخصی‌سازی‌های مختلفی را می‌توانند روی HUD و اولویت بندی سلاح‌شان انجام دهند. Simple نام حالت دیگری است که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این حالت که هیچ شخصی‌سازی هم برای بازیکنان در نظر گرفته نشده است، بازیکنان می‌توانند نشانه‌گر شلیک خود را روی هدف بیاورند و سپس شاهد شلیک خودکار اسلحه‌شان باشند.

بازی Call of Duty: Mobile در اواخر تابستان برای اندروید و iOS منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده