// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بسته الحاقی جدید بازی Moss با نام Twilight Garden معرفی شد

کاربران آکیولس کوئست می‌توانند در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه بسته الحاقی Twilight Garden بازی Moss را تجربه کنند.

بازی Moss را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده و جذاب دانست که در سال گذشته روانه‌ی بازار شد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Polyarc، اعلام کرده است که بسته الحاقی جدیدی برای Moss عرضه می‌شود.

Twilight Garden نام بسته الحاقی جدید بازی Moss است که شامل موارد محتویات داستانی و گیم‌پلی جدید می‌شود. از نظر گیم‌پلی، بازیکنان با مناطق جدید، چالش‌های تازه و همچنین موارد دیگری روبه‌رو خواهند شد که فصل جدیدی از تجربیات را در اختیارشان قرار می‌دهد. نکته‌ی جالب بسته الحاقی Twilight Garden این است که به‌صورت رایگان در دسترس تمامی افرادی که این بازی را خریداری کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

دراین‌میان باید اشاره کنم که بسته الحاقی Twilight Garden ابتدا در دسترس کاربران آکیولس کوئست قرار می‌گیرد. هدست آکیولس کوئست در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۱ مِی) عرضه می‌شود و از همان روز عرضه، کاربران می‌توانند بسته الحاقی ذکر شده را تجربه کنند. این‌درحالی است که Twilight Garden در ماه ژوئن در دسترس سایر پلتفرم‌های بازی نظیر پلی استیشن VR و آکیولس ریفت قرار می‌گیرد. قطعا پشتیبانی بیشتر از بازی Moss خبر خوبی برای هواداران این بازی خواهد بود و امیدواریم در آینده شاهد محتویات بیشتری برای این بازی واقعیت مجازی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده