// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Stories Untold را رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

در ادامه طرح گسترش بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز، حالا نوبت به بازی Stories Untold رسیده است و تنها با ساخت یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید این اثر را دانلود کنید.

اپیک گیمز طی چند ماه اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته و همواره به دنبال افزایش تعداد کاربران خود بوده است و امروز اولین تخفیف‌های فروشگاه خود را با نام Epic Mega Sale در دسترس کاربرانش قرار داد. نکته‌ی جالب تخفیف‌های اپیک گیمز، این است که تخفیفات روی بازی‌های پیش‌خرید اعمال شده‌اند؛ برای مثال کاربران می‌توانند بازی Control را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار خریداری کنند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و تخفیف‌های Epic Mega Sale به دست بیاورید به اینجا مراجعه کنید.

شما با ساخت یک حساب کاربری رایگان در فروشگاه اپیک گیمز، می‌توانید به چندین بازی رایگان نیز دسترسی پیدا کنید و از ساعاتی قبل بازی Stories Untold به لیست آثار رایگان این فروشگاه اضافه شده است و Rime بازی دیگری است که هفته آینده (پنج‌شنبه، ۲ خرداد) رایگان خواهد شد.

بازی Stories Untold شبیه به مجموعه‌های تلویزیونی آنتولوژی است که از چهار قصه مجزا تشکیل شده است. در این قصه‌ها شاهد ترس و وحشت، روایات علمی تخیلی و تعلیقی به سبک آثار کلاسیک و مسائل روانشناختی هستیم و اگر از بینندگان آثاری همچون سریال آیینه سیاه هستید، این بازی می‌تواند به سادگی شما را سرگرم کند. Stories Untold در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو No Code ساخته و توسط Devolver Digital منتشر شد. این بازی به واسطه نوع نگاه خاصی که دارد توانسته اغلب بازیکنان علاقه‌مند به این سبک را راضی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده