// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر گیم پلی بازی Pathologic 2 منتشر شد

استودیو Ice-Pick Lodge یک هفته پیش از انتشار قسمت اول بازی Pathologic 2، تریلر گیم پلی جدیدی از این بازی منتشر کرد.

بازی Pathologic 2 اثری ترسناک و دراماتیک است که شما را در نقش درمانگری قرار می‌دهد که بیماری بسیار کشنده‌ای در حال گسترش پیدا کردن در روستای او است. استودیوی توسعه‌دهنده‌ی روسی، Ice-Pick Lodge، نخستین شماره از بازی پثولاجیک را در سال ۲۰۰۵ راهی بازار کرد و همچنین تاکنون تریلری را برای نشان دادن محیط ترسناک بازی Pathologic 2 منتشر کرده است. تریلر گیم پلی‌ای که از این بازی به‌تازگی منتشر شده است، اطلاعات جدیدی را در مورد چگونگی نحوه‌ی مقابله با این بیماری در اختیار ما قرار می‌دهد.

داستان بازی بسیار پیچیده، عجیب و در عین حال عمیق به نظر می‌رسد. تریلر به ما می‌گوید که ما فقط ۱۲ روز فرصت داریم و زمان با نرخ ثابت و پیوسته می‌گذرد. اگر شما یک رویداد کلیدی را در شهر از دست بدهید، این رویداد برای همیشه از دست رفته است. Pathologic 2 برای شما صبر نمی‌کند و به‌راحتی داستان را برای شما نمی‌گوید. شما باید داستان را دنبال کنید و تلاش کنید که هر چیزی را که می‌توانید، یاد بگیرید.

در طی سفرهایتان، شما با افراد مختلفی مواجه خواهید شد. همان‌طور که در تریلر می‌بینید، برخی از این برخوردها مبارزاتی خواهند بود که شما می‌توانید با خشونت یا کتابچه جیبی خود حل کنید. شما همچنین باید به سرعت تصمیم بگیرید که چگونه با مسائل اخلاقی که بازی در مقابل شما قرار می‌دهد، برخورد کنید. برای مثال شما یک عضو خاص را برای پیوند به یکی از اعضای برجسته شهر نیاز دارید. شما یا می‌توانید آن را از کسی خریداری کنید، که همچنین این کار ارتباط شما را با آن‌ها بهبود می‌بخشد که البته این کار به سرعت برایتان پر هزینه خواهد شد، یا می‌توانید منتظر بمانید و عضو مورد نظر را از آنان بدزدید و کد اخلاقی خود را برای کمک به دیگران نقض کنید. یک راه دیگر هم این است که آن عضو را از بدن مردگان بردارید. گزینه‌های زیادی در این بازی پیش روی شما قرار دارند و باید باتوجه‌ به موقعیت تصمیمات سختی بگیرید.

بازی Pathologic 2 – Part 1 در تاریخ ۲ خرداد ماه برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده