نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رابرت پتینسون و نیکلاس هولت گزینه‌های اصلی بازی در نقش بتمن جدید هستند

طبق خبرهای جداگانه‌ای که منتشر شده، رابرت پتینسون و نیکلاس هولت، دو گزینه اصلی برای بازی در نقش شوالیه تاریکی جدید در فیلم The Batman هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از بازیگر بعدی نقش شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) منتشر شده است. در ابتدا ورایتی با انتشار یک خبر اختصاصی اعلام کرد که رابرت پتینسون، بازیگر مجموعه فیلم Twilight (گرگ‌و‌میش)، قرار است نقش بتمن جدید سینما را در این فیلم بازی کند. طبق گفته ورایتی، هنوز توافق نهایی صورت نگرفته و پتینسون در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی برادران وارنر برای بستن قرارداد و حضور در این فیلم مورد انتظار از دنیای DC (دی سی) است. پتینسون در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های دیگری چون فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، فیلم Queen of the Desert (ملکه صحرا) و فیلم Life (زندگی)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته و او مدتی پیش در فیلم The Devil All the Time (همیشه شیطان) جلوی دوربین رفته است.

نیکلاس هولت

با این حال، ددلاین در یک خبر دیگر گزارش داد که پتینستون تنها گزینه نهایی برادران وارنر برای بازی در نقش بروس وین در فیلم Batman نیست و نیکلاس هولت، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Tolkien (تالکین)، فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) و فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم)، دومین گزینه اصلی برادران وارنر برای بازی در نقش بتمن است. با این حال، به نظر می‌رسد که شانس پتینسون بیشتر از هولت است، اما در حال حاضر این دو بازیگر، گزینه‌های اصلی بازی در نقش بتمن جدید سینما هستند که واکنش‌های متفاوتی نیز تاکنون منتشر شده است. پتینسون اخیرا پیشنهاد بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان را که هنوز نامی ندارد، پذیرفته و حضور در فیلم The Batman می‌تواند موفقیت بزرگ دیگری در کارنامه بازیگری او باشد. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم Batman قرار است از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده