// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فروش نسخه کنسولی The Division 2 پایین تر از سطح انتظار یوبیسافت بوده است

یوبیسافت در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که نسخه کنسول The Divsion 2 مطابق انتظارش فروش نداشته است، اما نسخه پی سی بازی روی یو‌پلی فروش خوبی داشته است.

در ماه مارس بود که The Division 2 در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست نظرات مثبت کاربران و منتقدان را به‌دست بیاورد، اما به‌نظر می‌رسد دیویژن 2 با تمام عملکرد خوبش، نتوانسته است انتظارات یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر The Division 2 را برآورده کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۹، بازی The Division 2 یکی از محصولاتی بوده است که باعث سوددهی بوده است، اما نتوانسته است سطح انتظارات یوبیسافت در زمینه فروش را برآورده کند. طبق گزارش مالی منتشر شده نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان The Division 2 راضی کننده نبوده است، اما نسخه یوپلی بازی روی کامپیوتر توانسته است فروش خوبی را ثبت کند.

به‌عبارتی دیویژن 2 روی یوپلی توانسته است ۱۰ برابر بیشتر از نسخه اول فروش داشته باشد. رشد فروش این بازی روی سرویس مخصوص یوبیسافت را می‌توان به‌خاطر عدم عرضه دیویژن 2 روی استیم و نقل مکان به فروشگاه اپیک گیمز دانست و باعث شده است تا یوبیسافت ۱۰۰ درصد سود حاصل از فروش را از آن خود کند. در این میان اشاره کنم که منظور این نیست که دیویژن 2 روی پی سی از نظر تعداد نسخه به‌فروش رفته ۱۰ برابر The Division بوده است، بلکه سهم یوپلی از فروش نسخه دوم، بسیار بیشتر از نسخه اول است.

درکنار میزان فروش بازی The Division 2، فردریک دوگه، رئیس بخش مالی یوبی سافت، اعلام کرده است که این بازی توانسته است رکوردهای جدیدی را هم به نام خود ثبت کند. تعامل بازیکنان در این نسخه بیشتر از نسخه پیشین بوده است و ازطرفی دوگه انتظار دارد که در آینده کشش بازی بیشتر شود و بازیکنان بیشتری با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین در بخش فروش سیزن‌پس هم The Division 2 عملکرد خوبی را از خود به‌جای گذاشته است. این‌درحالی است که محتویات کلی و اصلی دیویژن 2، رایگان هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده