// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

چالش جان ویک در دسترس کاربران Fortnite قرار گرفت

کاربران بازی Fortnite هم‌اکنون می‌توانند ازطریق حالت Wick's Bounty چالش‌های جان ویک را انجام بدهند و این کاراکتر را هم خریداری کنند.

با اکران فیلم Avengers: End Game، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، حالتی به نام End Game را در این بازی قرار داد تا بازیکنان بتوانند تجربه‌‌ی جدیدی را کسب کنند. همچنین کاراکترهایی با الهام از استارلرد و بلک ویدو هم در فروشگاه بازی قرار گرفتند تا بتوانید آن‌ها را خریداری کنید.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت اکران فیلم John Wick 3: Parabellum، رویداد دیگری با محوریت جان ویک در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار داده شده است. هم‌اکنون کاربران فورتنایت با مراجعه به بازی خود، حالت Wick's Bounty را مشاهده می‌کنند. در این حالت هر تیمی که بتواند زودتر از سایر تیم‌ها ۵۰۰ سکه کسب کند، برنده است. سکه‌ها هم با کشتن سایر بازیکنان و همچنین در نقشه‌ی بازی کسب می‌شوند. در‌این‌میان اشاره کنم که اگر بمیرید، مجددا به بازی ملحق یا به اصطلاح اسپاون می‌شوید، اما تمامی سکه‌های دریافتی شما صفر می‌شود.

جدا از حالت جدید، ۶ عدد چالش مرتبط با حالت Wick's Bounty هم در دسترس کاربران قرار داده شده است. بازیکنان با انجام این چالش‌ها جدا از کسب امتیاز و یک کیف سکه شکل، می‌توانند چتر و رنگ مخصوص جان ویک را هم کسب کنند. همچنین با مراجعه به‌فروشگاه اپیک گیمز، می‌توانید کاراکتر جان ویک و تبر او را هم خریداری کنید. دراین‌میان اشاره کنم که کاراکتر جان ویک، دقیقا مطابق با ظاهر وی در فیلم طراحی شده است. این درحالی است که در فصل‌های گذشته، کاراکتری با الهام از شخصیت جان ویک در سیزن‌پس فورتنایت قرار داده شده بود.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی منتشر شده به‌مناسبت عرضه حالت جان ویک در فورتنایت را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده