نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصاویر فصل چهارم سریال Preacher منتشر شد

به تازگی شبکه AMC اولین تصاویر رسمی فصل چهارم و پایانی سریال Preacher را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت جسی، کسدی و تولیپ هستیم.

ماه گذشته بود که شبکه AMC اعلام کرد که فصل چهارم سریال Preacher (پریچر) قرار است فصل پایانی آن باشد و اتفاقات این سریال در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. همچنین اعلام شد که پخش فصل چهارم سریال Preacher قرار است از تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۹ (۱۳ مرداد ۱۳۹۸) از شبکه AMC آغاز شود.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل پایانی سریال پریچر منتشر شده است. در این تصاویر جسی و تولیپ را مشاهده می‌کنیم که به دنبال نجات کسدی هستند. در واقع فصل چهارم این سریال اقتباسی از کامیک War in The Sun است که جسی و تولیپ برای نجات کسی به ماسادا می‌روند تا با هر استار و نیروهایش مواجه شوند که در صحنه پایانی فصل چهارم سریال Preacher نیز شاهد آماده شدن هر استار و نیروهایش برای مقابله با جسی و جنسیس بودیم. همچنین در تصویر دیگر کسدی را در سلول خود مشاهده می‌کنیم که وضعیت جالبی ندارد. با اینکه به نظر می‌رسد تمرکز فصل چهارم روی این کامیک خواهد بود، اما ممکن است شاهد جهش آن به کامیک Alamo نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Preacher

Preacher

Preacher

دومینیک کوپر در نقش جسی کاستر، جو گیلگان در نقش کسدی، روث نگا در نقش تولیپ اهیر، پیپ تورنس در نقش هر استار، نوآ تیلور در نقش آدولف هیتلر، گراهام مک‌تاویش در نقش سینت او کیلرز، جولی آن امری در نقش لارا فیدراستون و ایان کالتای در نقش Arseface از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Preacher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال براساس کمیکی به همین نام اثر گارث انیس و استیو دیلون تولید و منتشر می‌شود. وظیفه ساخت و تولید فصل چهارم سریال Preacher، مانند سه فصل اول بر عهده سث روگن و ایوان گلدبرگ بوده است. همچنین انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Preacher مانند فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده