// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته چهارم اردیبهشت 1398 برای اندروید

با پایان اردیبهشت ماه ۹۸، وارد یک نبرد هوایی شوید، یک بازی نقش‌آفرینی ژاپنی را تجربه کنید و در انتها در بازی کارتی Arena of Evolution: Red Tides به نبرد فرماندهان وارد شوید.

در آخرین هفته از اردیبهشت‌ ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Evertale را معرفی کردیم که بازیکنان را وارد سرزمین خیالی Erden می‌کند. همچنین بازی Arena of Evolution: Red Tides را داشتیم که یک اثر کارتی آنلاین با المان‌های استراتژی است.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید.

بازی موبایل Evertale

Evertale

اولین بازی این هفته را به یک اثر نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی اختصاص می‌دهیم. بازی اندروید و آیفون Evertale داستان سرزمین خیالی به‌نام Erden را روایت می‌کند که در آن یک نیروی شیطانی در حال تشکیل شدن است و شما با کنترل جنگجویی به‌نام فین، باید سرچشمه این نیروی پلید را پیدا کنید و آن را از بین ببرید. همان‌طور که ذکر شد، مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و هر کاراکتر دارای دو مهارت و یک ضربه معمولی است که باید با شناخت حریف، در نوبت خود از آن‌ها به‌صورت هوشمندانه استفاده کنید. قابلیت اسیر کردن در بازی یکی از نکات قوت مبارزات آن به‌شمار می‌رود. زمانی‌که نوار سلامت هدف شما تقریبا خالی شد، می‌توانید آن را اسیر کرده و به تیم خود اضافه کنید. بازی مراحل متنوعی در خود جای داده است و بازیکنان می‌توانند با انجام آن‌ها سطح خود را بالا ببرند و آیتم‌های مخصوصی را برای ارتقای کاراکتر بازی کسب کنند. طراحی شخصیت‌ها و محیط بازی به‌نوبه خود بامزه هستند و موسیقی هم از نقاط قوت Evertale به‌شمار می‌رود. با تمامی این اوصاف اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم Evertale را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Evertale

بازی موبایل After Burner Climax

After Burner Climax

After Burner Climax یک بازی آرکید از شرکت سگا (SEGA) است که برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است. در این بازی بازیکنان با کنترل یک جنگنده هوایی وظیفه دارند تا دیگر جنگنده‌ها را در نبردی با سرعت سرسام‌آور نابود کنند. بازی بیش از ۲۰ مرحله در خود جای داده است و با گرافیک زنده و پویای خود تجربه‌ای وصف‌نشدنی را برای دارندگان گوشی‌ّهای هوشمند رقم می‌زند. بازی After Burner Climax پاورآپ‌های قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تجربه‌شان واقعا لذت بخش است؛ به‌طور مثال می‌توانید قابلیتی به نام Climax را پر کنید و با کم کردن سرعت بازی عملیات قفل کردن بمب‌ها و شلیک‌ها روی دشمن را به‌راحتی انجام دهید و امتیاز کسب کنید. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی نیز در بازی گنجانده شده است و شما قادر هستید تا ظاهر جنگنده خود را عوض کنید و با استفاده از پاورآپ‌های مختلف، دقت شلیک‌ها را افزایش دهید.  جنگنده‌های بازی از تنوع قابل قبولی برخوردار هستند و بدون شک برای کسانی که به‌طور حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنند، این مسئله لذت‌بخش خواهد بود. بازی After Burner Climax را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی After Burner Climax

موبایل Brave Frontier: Last Summoner

Brave Frontier: Last Summoner

بازی بعدی این فهرست، یک اثر نقش‌آفرینی ژاپنی (JPRG) است که Brave Frontier: Last Summoner نام دارد و استودیو gumi Inc. وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی بازیکنان در یک ماجراجویی جذاب در جهان Brave Frontier وارد می‌شوند و وظیفه دارند تا با جمع‌آوری یک ارتش بزرگ، به نبرد کاراکترهای شرور دنیای بازی بروند. بازیکنان می‌توانند نیروهای خود را از بین بیش از صدها قهرمان مختلف انتخاب کنند و با استفاده از اسلحه‌ها و تجهیزات گوناگون، استراتژی بچینند و ارتش خود را در نبردهای مختلف به‌پیروزی برسانند. این بازی یک تجربه جذاب آنلاین است که بازیکنان در آن باید در نبردهای آنلاین PVP به یکدیگر به رقابت بپردازند. در مجموع ۹ نوع اسلحه مختلف در بازی قرار داده شده است و بازیکنان باید با طرح‌ریزی از آن‌ها استفاده کنند. بازی Brave Frontier: Last Summoner با گرافیک فانتزی و طراحی شخصیت‌های جذاب خود، تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی علاقه‌مند هستید، هم‌اکنون می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آيفون ‌Brave Frontier: Last Summoner

بازی موبایل Super Ninja Spirit

Super Ninja Spirit

Super Ninja Spirit یک بازی نقش آفرینی با المان‌های بازی‌های MMO است که توسط استودیو EFUN COMPANY LIMITED‏ توسعه داده شده است و از جهات بسیاری به مجموعه ناروتو شباهت بسیاری دارد. بازی سه شخصیت مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته است که هرکدام از آن‌ها مهارت مخصوص به‌خودشان را دارند. درکنار مهارت‌هایی که هرکدام در سطح‌های مختلفی آزاد می‌شوند، شخصیت اصلی داستان دارای یک مهارت ویژه هم هست. از آن‌جایی که مهارت ویژه شما بازیابی طولانی دارد، بهتر است در باس فایت‌ها و نبردهای دشوار از آن استفاده کنید. مراحل و نبردهای بازی رفته‌رفته چالش‌برانگیزتر می‌شوند و بازیکنان با پیشروی در بازی باید کاراکتر خود را ارتقا دهند. نکته‌ی جالب بازی اندروید Super Ninja Spirit این است که بازیکنان می‌توانند ظاهر کاراکتر خود را عوض کنند. هر ظاهر با پیشروی در خط داستانی و انجام مراحل مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. هر ظاهر نوار سلامت و میزان آسیب‌پذیری مخصوص خودش را دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. Super Ninja Spirit یک بازی کاملا رایگان است و اگر قصد تجربه یک بازی نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده را دارید، می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Super Ninja Spirit

بازی موبایل Arena of Evolution: Red Tides

Arena of Evolution: Red Tides

آخرین بازی هفته یک اثر کارتی آنلاین با المان‌های استراتژی به‌نام Arena of Evolution: Red Tides است که بازیکنان را در نقش فرمانده‌ای قرار می‌دهد که باید دیگر فرماندهان را از بین ببرد. صفحه بازی به ستون‌ها و ردیف‌های مختلف تقسیم شده است که در آن‌ها کارت‌های مختلف قرار گرفته‌اند. ردیف اول مختص به‌ کارت سربازانی است که بازیکنان باید به‌صورت محدود از آن‌ها در نبرد خود استفاده کنند. بازیکنان با پیروزی در هر مبارزه، مقداری سکه به‌دست می‌آورد که می‌تواند به‌وسیله آن‌ها کارت‌هایی با ارزش بیشتر خریداری کند. در آغاز هر مسابقه کارت‌هایی با سطح یک در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و این وظیفه آن‌ها است که با پیروزی در هر Wave و با جمع‌آوری سکه، نیروها و کارت‌های خود را ارتقا بخشند. نبردهای بازی هم به‌صورت مسابقات کژوال یا مسابقات Ranked انجام می‌شود. مسابقات Ranked هم در قالب رده‌بندی‌های مختلفی قرار دارد. در ابتدا بازیکنان در رده‌ برنز قرار دارند و باید خود را به‌رده‌های بعدی نزدیک کنند. بخش آنلاین بازی هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و بازیکنان قادر هستند با دوستان خود به بازی بپردازند. اگر به بازی‌های آنلاین کارتی علاقه دارید، Arena of Evolution: Red Tides را از دست ندهید.

دانلود بازی Arena of Evolution: Red Tides

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده