نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

دومین تریلر رسمی انیمیشن The Secret Life of Pets 2

یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت دومین تریلر رسمی انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

ماه گذشته بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر رسمی و کامل انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) را منتشر کردند که این تریلر نگاه بهتری از اتفاقات این قسمت را ارائه داد. علاوه بر این، مدتی پیش نیز تریلر کوتاه دیگری از این انیمیشن سینمایی منتشر شد که تمرکز آن روی اسباب بازی مکس بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین و آخرین تریلر رسمی انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) منتشر شده است. یونیورسال امروز دومین تریلر رسمی این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم که با توجه به آن، باید شاهد ماجراجویی‌های بزرگ‌تری برای شخصیت‌های اصلی آن باشیم. در طول تریلر، مکس و شخصیت جدید روستر یک ماجراجویی را در بیرون شهر آغاز می‌کنند و در ادامه گیجت و کلویی را در محاصره گروهی از گربه‌ها مشاهده می‌کنیم. همچنین اسنوبال نیز قرار است به دیزی کمک کند، اما در نهایت ظاهرا ماجراجویی شخصیت‌های این انیمیشن به هم مرتبط خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی این قسمت هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن The Secret Life of Pets 2

ریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده گرفته‌اند. کریس رنارد برای کارگردانی و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، در این انیمیشن بازگشته‌اند. انیمیشن The Secret Life of Pets در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این انیمیشن باید با فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) در گیشه رقابت کند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده