// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران چینی قرار گرفت

فروشگاه اپیک گیمز در کشور چین هم در دسترس قرار گرفت و از این پس کاربران کشور چین می‌توانند بازی‌های این فروشگاه را با قیمت‌های مخصوص به‌خودشان خریداری کنند.

چین یکی از بزرگ‌ترین بازارهای بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص داده است و اگر اپیک گیمز (Epic Games) بخواهد فروشگاه خود را در این کشور در دسترس قرار بدهد، با یک معرفی این کار را انجام خواهد داد، اما اپیک گیمز خلاف این مورد را انجام داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و باتوجه‌به یکی از وبسایت‌های چینی به نام Techweb، فروشگاه اپیک گیمز در روز ۲۴ اردیبهشت ماه (۱۴ مه) بدون هیچ سر و صدایی در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که چرا اپیک گیمز در سکوت خبری این کار را انجام داده است؛ زیرا در گذشته اعلام کرده بود که فروشگاه اپیک گیمز در آینده در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت و حال، بدون هیچ اعلامی، این کار صورت گرفته است.

برخلاف سایر مناطق که کاربران می‌توانند با کردیت کارت خریدهای خود را انجام بدهند، کاربران در چین تنها ازطریق علی‌پی و وی‌چت قادر به انجام خریدهای‌شان هستند. همچنین از فروشگاه اپیک گیمز در چین به‌عنوان فروشگاهی با قیمت‌های پایین یاد می‌شود. کاربران چینی می‌توانند بازی‌های خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. برای مثال بازی Borderlands 3 در کشور چین با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به‌جای ۵۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد یا بازی Metro: Exodus با قیمت ۳۴.۹۹ دلار به‌جای ۴۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود. نکته‌ی جالب این است که قیمت تمامی بازی‌ها در فروشگاه چین به دلار نوشته شده است و از یوان (واحد پول چین) استفاده نشده است.

فروشگاه اپیک گیمز در چین از تمامی ویژگی‌های فروشگاه‌های سایر مناطق پشتیبانی می‌کند. بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌هایی نظیر پری‌لود بازی‌ها، فعال‌سازی اعلان بازی‌های رایگان و حالت آفلاین استفاده کنند. همچنین ویژگی‌هایی نظیر سیستم ذخیره ابری فایل‌ها که در آینده به فروشگاه اپیک گیمز اضافه می‌شوند، در دسترس کاربران چین هم قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده