// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Durango: Wild Lands؛ ساخت تمدن در میان دایناسورها

Durango: Wild Lands یک بازی نقش آفرینی و MMO است که بازیکنان در جریان آن باید در جزیره‌ی دایناسورها تمدن خودشان را راه‌اندازی کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی و MMO رفته‌ایم که تیم سازنده سعی کرده با ارائه مکانیزم‌های جدید و کاربردی، بازی‌های MMO را متحول کند. بازی اندروید و آیفون Durango: Wild Lands یک بازی نقش‌آفرینی است که از نظر گیم‌پلی و المان‌ها شاهد مواردی هستیم که کمتر در بازی‌های مشابه به کار گرفته شده است و همین موارد، باعث شده تا بازی آیفون و اندروید Durango: Wild Lands به یک بازی کامل و سرگرم کننده تبدیل شود. از نظر داستان، بازی موبایل Durango: Wild Lands روایت‌گر مردمی است که ازطریق قطار در حال سفر هستند، اما ناگهان اتفاقی مرموز و نامشخص در بازی رخ می‌دهد و زمانی‌که به‌هوش می‌آیید، خود را در جزیره دایناسورها پیدا می‌کنید.

بازی موبایل Durango: Wild Lands

برای پیشرفت در بعضی از مراحل و همچنین ساخت آیتم‌های بهتر، باید گیاه‌های خاص یا چوب‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید

با شروع بازی موبایل Durango: Wild Lands باید کاراکتر خود را از میان کاراکترهای متعدد بازی انتخاب کنید. پس از انتخاب شخصیت اصلی، می‌توانید او را شخصی‌سازی کنید. البته شخصی‌سازی ابتدای بازی، آن‌چنان گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما زمانی‌که بخش پیش درآمد داستانی را تمام کردید، می‌توانید سایر بخش‌های کاراکتر خود را هم تغییر دهید و او را مطابق میل‌تان شخصی سازی کنید. سپس یک بخش آموزشی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا ساختار بازی را به‌خوبی یاد بگیرند. یکی از موارد بسیار مهم در بازی اندروید و آیفون Durango: Wild Lands، ساخت‌وساز است. بخش آموزشی هم قصد دارد ساخت‌وساز و نحوه‌ی استفاده از آن‌ را در جریان چند مرحله به‌طور مفصل و کامل به بازیکنان یاد دهد. در جریان ساخت‌وساز بازی، می‌توانید سلاح‌های مختلفی نظیر انواع و اقسام تبرها و چاقوها را برای خود بسازید تا بتوانید ازطریق آن‌ها از خودتان دفاع کنید. همچنین ازطریق چاقو می‌توانید گل و گیاه داخل بازی را ببرید یا مسیر‌های بسته شده توسط شاخه‌های درختان را باز کنید. بازی آیفون Durango: Wild Lands اثری است که شما را مجبور به گشت‌وگذار در جهان بازی می‌کند. برای پیشرفت در بعضی از مراحل و همچنین ساخت آیتم‌های بهتر، باید گیاه‌های خاص یا چوب‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید.

برخلاف بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO که سیستم انجام خودکار مراحل دارند، Durango: Wild Lands فاقد این بخش است

تیم سازنده جدا از المان‌های نقش‌آفرینی، از سبک بقا هم برای کامل‌تر شدن بازی خود استفاده کرده است. در گوشه‌ی بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش، بازیکن دو نوار را مشاهده می‌کند. نوار قرمز رنگ، میزان سلامت شما را نشان می‌دهد که با کم شدنش، به‌صورت خودکار بازیابی می‌شود، اما در شرایط بحرانی می‌توانید از گوشت و میوه برای بازیابی سریع‌تر آن استفاده کنید. همچنین یک نوار آبی‌رنگ را هم مشاهده می‌کنید که انرژی شما برای استفاده از توانایی‌های‌تان را نشان می‌دهد. آخرین نوار که مهم‌ترین نوار به‌حساب می‌آید، نوار خستگی و شرایط روحی شما است. در جهان بازی کمپ‌های مختلفی طراحی شده است که می‌توانید استراحت کنید. اگر این کار را انجام ندهید، پس از گذشت چند روز شخصیت شما خسته می‌شود و از نظر روحی آسیب‌پذیر می‌شود. ازاین‌رو عملکرد شما در بازی دچار مشکل می‌شود. با استراحت کردن می‌توانید نوار مربوطه را خالی کنید تا کاراکتری شاد و سرحال داشته باشید. در جریان مبارزات هم جدا از ضربات عادی، یک ضربه سنگی و توانایی‌های مختلفی دارید که با پیشروی در بازی می‌توانید توانایی‌های جدیدتری را آزاد کنید تا در مبارزات، دایناسورهای کوچک و درشت را به‌سادگی از بین ببرید. پس از کشتن دایناسورها هم می‌توانید جسدشان را لوت کنید تا آیتم‌های مختلفی را کسب کنید.

بازی موبایل Durango: Wild Lands

از آن‌جایی که با یک بازی MMO روبه‌رو هستیم، بازیکنان می‌توانند Durango: Wild Lands  را در قالب گشت‌وگذارهای تیمی هم انجام بدهند. همچنین می‌توانید کمک حال سایر بازیکنان باشید یا دایناسورها را با کار تیمی از بین ببرید. طراحی‌های بصری و فنی بازی موبایل Durango: Wild Lands هم در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان می‌توانند از طراحی محیط‌ها و دایناسورها لذت ببرند. همچنین طراحی مراحل اصلی و فرعی بازی Durango: Wild Lands هم به‌گونه‌ای است که از انجام‌شان خسته نخواهید شد. برخلاف بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO که سیستم انجام خودکار مراحل را دارند، Durango: Wild Lands فاقد این بخش است و ازطریق Mini Map و سیستم ردیابی ماموریت‌ها، به‌راحتی می‌توانید مسیر خود را پیدا کنید. اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، Durango: Wild Lands می‌تواند بهترین گزینه این روزهای پلتفرم موبایل برای شما باشد.

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی Durango: Wild Lands


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده